אילנית הרוש חברת מועצת העיר בטקס הענקת תעודות זוגיות צילום: פרטי
אילנית הרוש חברת מועצת העיר בטקס הענקת תעודות זוגיות צילום: פרטי

לידיעת סמוטריץ׳: תעודות זוגיות הוענקו לחמישה זוגות בראשון לציון | "נמשיך להיאבק"

חברת המועצה ממרצ, אילנית הרוש, שיזמה את מהלך מרשם הזוגיות העירוני, העניקה תעודות זוגיות לחמישה זוגות ואמרה: "גם אם נראה שהרוחות מסביב בוערות והחושך מבקש לחזור, נמשיך להילחם ולהיאבק"

פורסם בתאריך: 25.12.22 14:56

לידיעת בצלאל סמוטריץ': בראשון לציון הוענקו בימים האחרונים תעודות זוגיות לחמישה זוגות מהעיר. את התעודות העניקה אילנית הרוש, חברת מועצת העיר, מחזיקת תיק הלהט"ב, ויו"ר סיעת מרצ בראשון לציון. הרוש היא זו שיזמה את מהלך מרשם הזוגיות העירוני, מאגר שהקימה עיריית ראשל"צ, על מנת לאפשר לזוגות שמנהלים משק בית משותף, ולא נישאו בדרך אחרת, להירשם כבני זוג. דבר זה מקנה להם זכויות כמו לזוגות נישואים במוסדות העירוניים, לרבות הנחות וחיסכון בבירוקרטיות שונות.

אילנית הרוש בטקס הענקת תעודת זוגיות, צילום פרטי

אילנית הרוש בטקס הענקת תעודת זוגיות, צילום פרטי

הרוש אמרה: "כזכור, תעודת אישור הזוגיות לזוגות, שלא נישאו ברבנות, היא יוזמה שלי. יוזמה שיצאה לפועל בעקבות הצעה שלי לסדר ובהובלתי. במהלך השבוע שעבר עמדתי נרגשת והענקתי לזוגות את אישור הזוגיות בטקס חגיגי ובחג הכי מתאים: חג האור, לצד הדלקת נרות ופעילות למשפחות הגאות ולחברות וחברי קהילת הלהט"ב".

 

הרוש הוסיפה: "גם אם נראה שהרוחות מסביב בוערות והחושך מבקש לחזור, שיהיה ברור לכולם: נמשיך להילחם ולהיאבק על הזכויות של כל אחד ואחת לחיות עפ"י בחירתם ורצונם. נמשיך להיאבק לקידום ולשוויון זכויות. תודה מיוחדת לצוות המדהים שעובד איתי, לאיריס ארונין ראש מינהל קהילה, לנועם דרסינובר מנהל מתנ"ס שיכון המזרח, לירדן המדהימה ממלאת מקום רכזת להט"ב על עבודה מושלמת ביחד עם פעילי ופעילות קהילת הלהט"ב״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר