מציאת ספרי התורה צילום: משטרת ישראל
מציאת ספרי התורה צילום: משטרת ישראל

נגנבו על ידי שני אחים ואותרו: ספרי התורה הוחזרו על ידי המשטרה לבית הכנסת

המשטרה הצליחה בתום חקירה סמויה, לאתר ספרי קודש עתיקים שנגנבו לפני כחודש מבית כנסת בראשון לציון ועצרה שני אחים, תושבי ראשל״צ ובת ים, בחשד לפריצה והגניבה

פורסם בתאריך: 20.12.22 19:45

סוף טוב: חוקרי תחנת המשטרה בראשון לציון פתחו בחקירה מואצת לפני כחודש עם קבלת דיווח בדבר פריצה לבית כנסת בעיר וגניבה של קלפים וספרי קודש עתיקים בני מאות שנים, בעלי ערך סנטימנטלי וכספי רב. החוקרים ביצעו מגוון פעולות חקירה סמויות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ופורנזיים מתקדמים שהביאו לחשיפת זהות החשודים.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, ביצעו בימים האחרונים בלשי תחנת ראשון לציון בסיוע כוחות מיוחדים מעצר של שני החשודים – אחים תושבי בת ים וראשון לציון בשנות השלושים לחייהם ובחיפוש ברכבם הצליחו השוטרים לאתר את ספרי הקודש העתיקים והקלפים הגנובים. בהתאם לממצאי החקירה, המשטרה הודיעה כי בכוונתה להביאם בפני בית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך מעצרם.

 

 

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, יחד עם פיקוד המרחב והתחנה, השיבו אתמול (רביעי) בערב במעמד חגיגי את ספרי התורה אל מקומם המבורך בבית הכנסת, לצד הדלקת נר חנוכה עם נכבדי המקום. מפקד המחוז שיבח את שוטרי התחנה על חקירה איכותית ומהירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר