מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com
מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com

באמצע המסיבה, בגלל שיחה עם בת זוגו: תושב ראשון ציון תקף באופן חמור אישה

נגד התושב בן ה-32 הוגש היום כתב אישום, לפיו הוא תקף את הקורבן באלימות קשה בפניה והפילה על הרצפה. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן שבר בארובת העין וחבלה קשה בידה

פורסם בתאריך: 15.12.22 15:25

יחידת התביעות של המשטרה הגישה היום (חמישי) כתב אישום כנגד תושב ראשון לציון, בגין גרימת חבלה חמורה. זאת לאחר שתקף אישה במהלך מסיבה שהתקיימה בלופט באבן יהודה.

חוקרי תחנת המשטרה בשדות פתחו לפני כשבוע בחקירה עם קבלת דיווח בגין תקיפת אישה במהלך מסיבה בלופט באבן יהודה. כתוצאה מהתקיפה נגרם לקורבן שבר בארובת העין שלה. על פי כתב האישום, בסוף הערב הקורבן שוחחה בת זוגו של הנאשם ששהה בסמוך אליהן. לאחר ששמע את דברי הקורבן, תקף הנאשם את הקורבן באלימות קשה בפניה והפילה על הרצפה. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן שבר בארובת העין וחבלה קשה בידה.

 

 

שוטרי תחנת שדות שהגיעו למקום ביצעו פעולות חקירה ראשוניות בשטח. חקירה מאומצת ונחושה של חוקרי התחנה הביאה כעבור 48 שעות להסגרתו של הנאשם לתחנה. מעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום כאמור הוגש נגד הנאשם – תושב ראשון לציון בן 32 כתב אישום בגין המיוחס לו. כמו כן, ובמקביל להליך הפלילי, תיבדק האפשרות לאכיפה מול בעלי המקום על ידי משרד הרישוי בתחנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר