צלב קרס בראשון לציון. צילום נעם אבין
צלב קרס בראשון לציון. צילום נעם אבין

צלבי קרס והכיתוב "שואה למכבי" מול תיכון בראשון לציון: ״לאן הגענו!?"

תושב ראשון לציון גילה צלבי קרס מול תיכון בעיר והזדעזע. לצד צלבי הקרס נכתב "שתהיה שואה למכבי". צוות של העירייה מחק את הכתובות והתושב אמר להשקמה: "המדינה הפכה להיות מובלת בגל שנאה קיצוני"

פורסם בתאריך: 15.12.22 09:33

חמור ומקומם וחסר רגישות: בתחילת השבוע גילה תושב העיר צלב קרס שרוסס על קיר סמוך לתיכון מקיף ט׳. לצד צלבי הקרס נכתב הכיתוב 'שואה למכבי'. "הייתי בהלם מזה", מספר התושב, נועם שמו, "אשכרה צלבי קרב במדינת היהודים מופיעים בלי מפריע ואף אחד לא עושה עם זה כלום", הוא אמר ל״השקמה ראשון לציון״. עוד הוא אמר: "המדינה הפכה להיות מובלת בגל שנאה קיצוני שממש נוגס בחברה הישראלית, אני לא מבין מי יכול היה לרסס כתובות גרפיטי כאלה ולהשאיר אותן מתנוססות בלי טיפת מצפון. במשך שבוע שלם אני הולך באזור ורואה את זה, לא ממש ידעתי מה לעשות עם זה והייתי בעיקר בסערת רגשות מול המראות הללו, וכשזה מול מוסד חינוכי זה עוד יותר מזעזע בעיני".

 

 

אתמול (רביעי) הוא פנה לעיריית ראשון לציון וכבר אתמול המפגע הוסר מיד.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "עם קבלת תלונת התושב ומיקום מדויק, יצא צוות עירוני שדאג למחוק את הכתובת באופן מיידי. מביש שבתוך מדינת ישראל, יש מי שחושב שזה לגיטימי לרסס כתובת אנטישמית ששייכת למשטר אפל שגרם לרצח של 6 מיליון יהודים בשל יהדותם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר