תחרות קרייה יפה צילום: דוברות
תחרות קרייה יפה צילום: דוברות

אחרי הפסקה של מספר שנים: ראשון לציון זכתה בחמישה כוכבי יופי

התחרות נערכת על ידי משרד הפנים, מרכז השלטון המקומי ומרכז השלטון האזורי. במסגרת סיורים גלויים וסמויים שנערכו בעיר נבדקו בין היתר ניקיון העיר, טיפוח השטחים הציבוריים, מתקנים ציבוריים ועוד

פורסם בתאריך: 14.12.22 10:29

בעיריית ראשון לציון התבשרו אתמול  (שלישי) כי העיר זכתה בחמישה כוכבי יופי בתחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה, הנערכת על ידי משרד הפנים, מרכז השלטון המקומי ומרכז השלטון האזורי. מדובר בזכייה שנייה של העירייה בפרס היוקרתי בשנים האחרונות, כאשר הזכייה האחרונה הייתה בשנת 2019, טרם פרוץ מגפת הקורונה.

על הפרס, התמודדו השנה למעלה ממאה רשויות מקומיות מכל רחבי הארץ. היעד המרכזי של התחרות הוא הטמעת ההכרה בחשיבות טיפוח הסביבה לאיכות החיים של התושבים. במסגרת התחרות התקיימו סיורים גלויים וסמויים בעיר על ידי חברי ועדת השיפוט של התחרות, שבדקו מגוון פרמטרים, ביניהם ניקיון העיר, טיפוח השטחים הציבוריים, מתקנים ציבוריים ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "תחום איכות הסביבה והקיימות נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. העיר נמצאת בהתפתחות מואצת ומקפידה על בנייה ירוקה וסטנדרטים גבוהים של תכנון סביבתי, על איזון בין פיתוח לשימור דוגמת רכישת שטחים רגישים לטובת שמורת טבע, ושיקום אתרי פסולת ישנים שסיימו את תפקידם. נמשיך להשקיע משאבים אדירים בניקיון ובטיפוח העיר, ולהיות עיר מובילה בכל רבדי הקיימות והסביבה למען הדורות הבאים".

מחזיקת תיק איכות הסביבה, קרן דנה: "הזכייה היום מהווה חותם מרשים לעשייה הבלתי פוסקת, לחדשנות ולשינויים בתחום איכות הסביבה בעיר. ברצוני להודות לראש העירייה, רז קינסטליך, למנכ"ל העירייה דורון מילברג, לכל המנהלים, האגפים והחברות העירוניות שסייעו להצלחה. תודה מיוחדת למינהל איכות הסביבה ולעומד בראשו אילן רפאלי. נמשיך להיות עיר מובילה בתחום איכות הסביבה מתוך אהבה לעיר. יחד נשמור על ראשון לציון נקייה ויפה".

המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק המיחזור, יפעת מאירוביץ יפת: "אני שמחה שהעבודה החשובה של המערכת העירונית בנושא המיחזור והקיימות נותנת את אותותיה ומובילה לקבלת פרס כה חשוב. מדובר בפרס שמוענק בראש ובראשונה לתושבות ולתושבים היקרים על תרומתם המתמשכת להישג. אני משוכנעת שיחד נשמור עליו גם בשנים הבאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר