עידן מזרחי. צילום אלון אברי
עידן מזרחי. צילום אלון אברי

בעקבות מותה הטראגי של בת השלוש בנס ציונה: הצעה לבדוק את כל הגדרות בראשון לציון

בסופ”ש האחרון התקבלו בעיריית ראשון לציון עשרות פניות של תושבים והורים מודאגים, בעקבות מותה של הילדה בת השלוש בנס ציונה מגדר שקרסה עליה. בעירייה החליטו להקים צוות בדיקה מקצועי בעיר

פורסם בתאריך: 12.12.22 10:15

עיריית ראשון לציון תקים צוות בדיקה מקצועי שיבדוק את הגדרות במרחב הציבורי. זאת בעקבות מותה הטראגי של ילדה בת שלוש בסוף השבוע האחרון בנס ציונה, מגדר שקרסה עליה בגינת משחקים. בעירייה ציינו כי התקבלו פניות רבות מהורים מודאגים בעקבות האסון בנס ציונה.

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, שהחליט להגיש הצעה לסדר על מנת להקים ועדה לבחינת הנושא, אמר: "לא ייתכן כי בשנת 2022 הרחוב לא יהיה מקום מספיק בטוח לתושבים ולהולכי הרגל. על כן, החלטתי להעלות למועצת העיר הצעה לסדר – הקמת צוות מקצועי לבדיקת תקינות הגדרות בעיר. אני סבור כי הקמת צוות לבדיקת מפגעים ברחוב ובקרבת גני ילדים ימנע בסבירות גבוהה מקרים טרגיים כאלו כפי שקרה בנס ציונה. עיריית ראשון לציון חרטה על דגלה להיות עיר מובילה בחינוך ובביטחון האישי לתושב. לכן נעשה כל מה שנדרש כדי לספק ביטחון לילדים ולהורים כאחד".

 

עוד ציין מזרחי כי הוא מבקש להודות לראש העירייה רז קינסטליך, על כך ש"הוא ער וקשוב לבעיות הבוערות של התושבים בעיר. אני סמוך ובטוח כי ראש העיר רואה את חינוך ילדינו ואת בריאות ילדינו בראש סדר העדיפויות. אני בטוח כי רז יוביל את הפרויקט הזה בהצלחה למען בטיחות ילדינו ויחד נמשיך לייצר פתרונות לבעיות השונות ברחבי העיר ובדגש על בטחון הולכי הרגל בעיר. כפי שהבטחתי, השבוע אעלה למועצת העיר את הצעתי – בדיקת תקינות הגדרות באזורי מוסדות חינוך ובכלל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר