רון אליאס (שני משמאל) ובני משפחתו, צילום באדיבות המשפחה
רון אליאס (שני משמאל) ובני משפחתו, צילום באדיבות המשפחה

"הזמן הולך ואוזל". משפחתו של רון אליאס מחפשת תורם כליה כדי להציל את חייו

מצבו הרפואי של אליאס, בן 59, התדרדר לאחרונה ורק השתלת כליה יכולה להציל את חייו. משפחתו: "אנחנו מחפשים את המלאך או המלאכית שבזכותם אבא שלנו יוכל לחזור לתפקד ולהמשיך לחיות, לעבוד, לגדל את ילדיו ונכדיו"

פורסם בתאריך: 8.12.22 17:43

בני משפחתו של רון אליאס מראשון לציון פתחו בקמפיין בניסיון לאתר תורם כליה כדי להציל את חייו. בפוסט מרגש שפרסמה בתו יסמין היא כתבה כי מצבו קשה והזמן דוחק.

בתו כתבה: "היי חברים, פוסט קצת אחר מהנוף הרגיל אבל הגענו למצב קריטי שלא נותרו ברירות אחרות: אבא שלנו, רון, בן 59 נשוי לטירנה רחל ואב ל-4 ילדים יסמין גילה (32), עומר (29), שרית (27) ואיילון (בן 23) – סובל ממחלת דלקת פרקים ומסוכרת כבר שנים רבות. בזמן האחרון הסוכר התיישב לו על הכליות מה שגורמת לאי ספיקת כליות סופנית. לאחרונה מצבו הרפואי התדרדר והרופאים ממליצים על ניתוח להוצאת הכליות באופן מיידי, דבר שמחייב השתלה בהקדם האפשרי. אבא שלנו איש חזק ולמרות סיפור חיים לא פשוט, תמיד שומר על שמחת חיים, אופטימיות ודאגה לאחרים. לאבא אין אחים שיכולים לעבור בדיקות התאמה. יש לו אחות אחת על רצף תפקודי לקוי שמתגוררת בהוסטל. נכון להיום אנחנו במשפחה עורכים שוב בדיקות התאמה, אך לצערנו הסיכוי שיימצא תורם מבני המשפחה הקרובה הוא קטן מאוד בגלל הגנטיקה של המחלה הזו. והזמן הולך ואוזל".

 

 

 

 

עוד כתבה: "60% מהאנשים שמעוניינים לתרום כליה נפסלים מסיבות בריאותיות. וזה אומר שכמות האנשים שיסכימו לבדוק התאמה לתרומה היא הדבר החשוב ביותר. גם ככה קשה במיוחד לבקש תרומת כליה, וקשה למצוא אפילו מישהו אחד שישקול לתרום, אז למצוא מישהו שיעבור את הסינון הקפדני ויתאים זה אתגר לא פשוט. לכן אנו פונים אליכם בבקשה לעזור לנו למצוא את המלאך או המלאכית שבזכותו/ה אבא שלנו יוכל לחזור לתפקד ולהמשיך לחיות, לעבוד, לגדל את ילדיו ונכדיו. כל אדם בריא מעל גיל 25 יכול להתאים לתרומה, נשים לאחר שסיימו את פרק הלידות בחייהן יכולות לתרום. חשוב להזכיר שאפשר לחיות עם כליה אחת חיים רגילים לחלוטין! איכות החיים ותוחלת החיים של אדם שתרם כליה אינם שונים משל כלל האוכלוסייה".

לסיוע ניתן להיכנס כאן לקישור ולמלא פרטים 

כמו כן, ניתן לפנות לבתו יסמין בטלפון: 050-8191008.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר