בניין עיריית ראשון לציון צילום דוברות העירייה
בניין עיריית ראשון לציון צילום דוברות העירייה

תתכוננו: בראשון לציון יוקם אוהל צפייה ענק לטובת התושבות והתושבים

טורניר הכדורגל הגדול בעולם נכנס לשלבי ההכרעה, ולרגל המאורע החגיגי מקימה עיריית ראשון לציון אוהל צפייה ענק ברחבת רובע הבילויים. במתחם תוקם עמדת שידור עם העיתונאי נדב צנציפר מערוץ הספורט, ויוצבו מסך לד ענק, כורסאות, פופים וכיסאות

פורסם בתאריך: 7.12.22 18:58

טורניר הכדורגל הגדול בעולם בקטאר נכנס לשלבי ההכרעה, ולרגל המאורע החגיגי מקימה עיריית ראשון לציון אוהל צפייה ענק ברחבת רובע הבילויים (רח' משה בקר 13). במתחם תוקם עמדת שידור עם העיתונאי והשדרן נדב צנציפר מערוץ הספורט, ובמקום יוצבו מסך לד ענק, כורסאות, פופים וכיסאות לטובת התושבות והתושבים. מתחם הצפייה המשותף יפעל החל משלב רבע הגמר ועד לגמר הגדול שיתקיים ב-18.12.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המתחם המיוחד ייפתח כאמור החל משלב רבע הגמר ביום שישי הקרוב, ה-9.12 בשעה 17:00, עם המשחק בין ברזיל לקרואטיה; ובשעה 21:00 עם שידור המשחק בין הולנד לארגנטינה. למחרת, ה-10.12, יפעל המתחם בשעה 17:00 עם שידור המשחק בין מרוקו לפורטוגל; ובשעה 21:00 עם שידור המשחק בין אנגליה לצרפת.

בנוסף יפעל המתחם המיוחד של עיריית ראשון לציון בשלב חצי הגמר ב-13.12 וב-14.12 בשעה 21:00; ב-17.12 בשעה 17:00 במשחק על המקום השלישי; ועד לסיומו של משחק הגמר שיתקיים ביום ראשון, ה-18.12, בשעה 17:00.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "משחקי המונדיאל הם החגיגה הספורטיבית הגדולה ביותר בעולם, ואנחנו רוצים להביא את החגיגה הזאת גם לראשון לציון – בירת הספורט של ישראל. אני מזמין את כולכם להצטרף אלינו לצפייה משותפת במתחם המיוחד שאנחנו מקימים וליהנות מכדורגל משובח ו…שהנבחרת הטובה ביותר תנצח".

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הרובע, עידן מזרחי: "משחקי המונדיאל הם חגיגת הכדורגל הגדולה מכולן שאנחנו מחכים לה בציפייה כל 4 שנים. ארגנו עבור התושבות והתושבים שלנו חוויית צפייה מיוחדת עם אוהל ענק ושלל הפתעות, ואני מזמין את כולם לבוא ולצפות איתנו"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר