עבודות ברחוב ירושלים בראשון לציון, חברת מניב
עבודות ברחוב ירושלים בראשון לציון, חברת מניב

שימו לב: עבודות חיוניות לשדרוג מערכת הביוב ברחוב ירושלים

חברת המים והביוב "מניב ראשון" החלה לבצע פרויקט מורכב על מנת לשדרג את מערכת הביוב באחד מצירי התנועה הראשיים בעיר. העבודות המחולקות למקטעים קטנים, ורובן מתבצעות ללא חפירה

פורסם בתאריך: 7.12.22 16:08

ביום שני השבוע החלה חברת המים והביוב העירונית "מניב ראשון", בביצוע פרויקט חיוני ומורכב לשדרוג מערכת הביוב ברחוב ירושלים. הפרויקט, שצפוי להימשך כחודשיים, מתבצע על ידי שימוש בטכנולוגיה חדישה של ניפוץ ללא חפירה, המצריכה רק שני פתחים של כניסה ויציאה בכל מקטע של העבודות, למעט מקטעים קצרים בהם תתבצע חפירה פתוחה. העבודות מתבצעות בהתאם לתוכנית האב העירונית לביוב.

במסגרת הפרויקט יתבצעו שינויים בתנועת קווי האוטובוס העוברים ברחוב ירושלים. שילוט מתאים נתלה על התחנות וכן בוצע תיאום מוקדם ומקיף עם החברות עצמן לטובת תדרוך הנהגים הנוסעים בקווים אלו. כהכנה לפרויקט בוצעו פעולות הסברה רבות הכוללות פרסום במגוון ערוצים, חלוקת מנשרים, הודעות טקסט והודעות קוליות שנשלחו לתושבי האזור.

כמו כן על מנת למזער את הפגיעה באיכות החיים במהלך העבודות, הפרויקט המורכב חולק לששה מקטעים, קטנים ככל האפשר. במהלך העבודות על כל מקטע, תתבצע חסימה מלאה לאחד מהכיוונים, מלבד מקטעים בהם תתאפשר תנועה דו סטרית בכפוף להסדרי התנועה המאושרים.

 

עדנאן עיסא, סמנכ"ל הנדסה במניב ראשון, מדגיש כי מדובר בפרויקט חיוני להבטחת פעילותה התקינה של מערכת הביוב העירונית: "התיאומים בין הגורמים השונים הכוללים בין היתר את משטרת ישראל, משרד התחבורה, אגד וחברת החשמל, ארכו כשנה ועם קבלת כלל האישורים הוא יוצא כעת לדרך. אנו קוראים לתושבים להתעדכן בהסדרי התנועה שפורסמו במגוון ערוצים לרבות waze ומופיעים כמובן גם באתר האינטרנט של מניב".

סאלי לוי, מנכ"לית מניב: "שיפור מתמיד של התשתיות העירוניות הנו חלק מתוכנית העבודה הסדורה שלנו. העבודה על ציר תנועה כה ראשי הינה מורכבת ביותר אולם חיונית ואנו מבצעים אותה במקצועיות, תוך פגיעה מינימלית בשגרת החיים של תושבי ראשון לציון. בתום העבודות תושבי העיר ייהנו מתשתית ביוב חדשה, משודרגת ובטוחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר