פתחו את הלב למען הקהילה: ההתנדבות המרגשת של ילדי ראשון לציון

ב״פתחון לב״ נערכים לקראת חלוקת סלי מזון למבקשי הסיוע לחג חנוכה הקרוב. למעוניינים לתרום, ניתן לחייג *5068 או באתר ״פתחון לב״

פורסם בתאריך: 7.12.22 08:38

תלמידי כתה ו'2 בבית הספר בן גוריון בראשון לציון, החליטו להקדיש את הפעילויות בשנה הקרובה לשנת "מצווה" במטרה לקיים ולעסוק בפעילות של נתינה לזולת והבעת אכפתיות כלפי האחר. כחלק מכך, הציעה אימו של אחד התלמידים, לקיים פעילות מיוחדת של איסוף פריטים והעברתם לתרומה לארגון "פתחון לב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התלמידים הצעירים הכינו שילוט ותלו ברחבי שכונת נחלת יהודה בעיר, עם קריאה לכל הקהילה להגיע ולתרום לפי יכולתם. בשבוע שעבר, הגיעו למתחם בית הספר בשעות אחר הצהריים אנשים רבים שנענו בחיוב לפנייה. התלמידים קיבלו את כלל התרומות, סידרו אותן ויחד עם ההורים, שינעו יותר מ 6 מכליות מלאות למרכז הסיוע של "פתחון לב" בראשון לציון.

ליטל בן ברוך, אמו של אחד התלמידים שיזמה את הפרויקט מספרת: "בני הבכור לומד בכתה זו וברגע ששמעתי על היוזמה המבורכת של וועד הכיתה, הצעתי לשתף פעולה עם "פתחון לב" ויזמנו את פרויקט "פתחון לב בקהילה". התרגשנו יחד – הילדים וההורים מהפעילות והנחישות של הילדים להצלחת הפרויקט שבסיומו הם קיבלו סיכת הוקרה מיוחדת מהארגון על תרומתם הייחודית. "

ב״פתחון לב״ נערכים לקראת חלוקת סלי מזון למבקשי הסיוע לחג חנוכה הקרוב. למעוניינים לתרום, ניתן לחייג *5068 או באתר ״פתחון לב״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר