"אתה מבין על בשרך כמה כל החלטה שלך משפיעה באופן ישיר על החיים של אזרחי המדינה"

הכירו את סג"ם רועי מראשון לציון, מסיים קורס הקצינים מספר 167 של מערך ההגנה האווירית

פורסם בתאריך: 14.11.22 14:27

אתמול (ראשון) הסתיים קורס קציני מערך ההגנה האווירית. בטקס שנערך בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר ומפקד מערך ההגנה האווירית תת-אלוף גלעד בירן, נחשפו דרגות הקצונה של 23 צוערי וצוערות מערך ההגנה האווירית. במסגרת השלמת הקצונה בת 15 השבועות הוכשרו הצוערים והצוערות במגמות לפי 4 מערכות הנשק במערך: כיפת ברזל, קלע דוד, חץ ויהלום ולאחריה ישתלבו כקציני מערך ההגנה האווירית. במהלך ההשלמה הם למדו והתמחו בתהליך היירוט והתנסו בפריסת סוללות המערך בתרחישים שונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לבוגרי הקורס הוענקו דרגת סגן וסגן-משנה וסיכת ה"עטלף" הייחודית לקציני מערך ההגנה האווירית. מערך ההגנה האווירית הינו מערך מבצעי שתפקידו להגן על העורף הישראלי ועל נכסיה האסטרטגיים של מדינת ישראל למול איומי ירי שונים ועל מנת להמשיך את תפקוד צה"ל בשגרה ובחירום. אנשי מערך ההגנה האווירית ימשיכו במילוי תפקידם ובשמירה והגנה על שמי המדינה בכל עת שהיא.

אחד מהמסיימים הוא סג"ם רועי בן ה-20 מראשון לציון. רועי הוא האח הצעיר מבין שניים. בתיכון הרחיב רועי הרחיב את מגמות הביולוגיה והספורט ואף שיחק בקבוצת כדורסל מקצועית במשך 9 שנים. רועי התגייס בנובמבר 2020 ולאחר הטירונות שובץ כלוחם בסוללה א' של גדוד 137 המפעיל את פלטפורמת כיפת ברזל, מערכת טילים ישראלית המיירטת טילים ורקטות קרקע-קרקע לטווח קצר ובינוני. הוא מספר כי בחר לצאת לקורס קצינים בכדי להיות גורם יותר משפיע על המערך, על האנשים במערך ועל כלל אזרחי המדינה.

סג"ם רועי מספר על הבחירה לצאת לקורס קצינים: "לוחם הגנ"א זה מישהו שיש לו את החוסן המנטלי וההבנה של משמעות של העשייה בכיפת ברזל וכמה היא חשובה ומשפיעה על כלל החיים במדינה. חייל שיעשה הכל כדאי להגן על האזרחים. אחרי מבצע "שומר החומות" רמות ההבנה שלך לעשייה ולמהות של המערך עולות. אתה מבין על בשרך כמה כל החלטה שלך חייבת להיות הכי מדויקת וכמה אתה משפיע באופן ישיר על החיים של אזרחי המדינה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר