חגגו לעיר

בסופ"ש האחרון ננעל פסטיבל ראשון לציון 2022 עם למעלה מ-100 אומנים ויוצרים מהשורה הראשונה שלקחו חלק בפסטיבל, הפקות מקור, שילובים ייחודים ושיתופי פעולה. מעל 40,000 (!) איש פקדו את חמשת מוקדי ההופעות לאורך ימי הפסטיבל

פורסם בתאריך: 20.10.22 13:43

מעל 40,000 איש פקדו את פסטיבל ראשון לציון במהלך כל ימי חול המועד,


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השנה, חגג הפסטיבל 20 שנות יצירה לשמעון בוסקילה, מהזמרים הטובים והאהובים בישראל, בלייב פארק. בוסקילה חתום על הלחנת מספר לא מבוטל של שירים שנכנסו לפס הקול של המוזיקה הישראלית. הגיעו לפרגן ולשיר לצידו שלמה ארצי, עידן רייכל, מרינה מקסימיליאן וקובי אפללו.

עוד מהלייב פארק, עידן עמדי, מהיוצרים והזמרים האהובים והמובילים של העשור הנוכחי, שר את כל להיטיו הבולטים והמוכרים בשנים האחרונות במופע מיוחד לכבוד הפסטיבל, שחתם את סיבוב העשור שלו. הפסטיבל ננעל במופע מרהיב, שזכה לביקורות משבחות, בו ציין דני סנדרסון – 55 שנות יצירה במופע שקיעה ענק עם אורחים מיוחדים – גידי גוב, אביב גפן והדג נחש. במופע, ביצע סנדרסון להיטים מאורך הקריירה שהפכו לקלאסיקה ישראלית ממכרת. חוה אלברשטיין הופיעה בהיכל התרבות בעיר במופע חדש בליווי אנסמבל משובח, שבו שילבה מהרפרטואר העשיר שלה לצד שירים חדשים, אהוד בנאי הופיע על אותה במה עם רביעיית נגנים, הראל סקעת, אירח את הזמרת נרקיס במופע צהריים מקפיץ ויובל דיין, אירחה לראשונה את בר צברי בהיכל.

עוד בפסטיבל במסגרת חגיגות עשור לפרויקט של רביבו, הופיעה השלישייה במופע סוחף, ברחבת העירייה, בהפקה מיוחדת עם תזמורת צה"ל.ולסיום, לרגל חגיגות 140 שנה לעיר התקיים מחווה ל"פסטיבל היין" המיתולוגי. המחווה התקיימה במתחם ייחודי שנבנה במיוחד לפסטיבל ודימה את אירועי חג היין. המתחם כלל שדרת יינות מפוארת שבה הוצבו דוכני אוכל, בירות מקומיות ומיובאות, קוקטיילים ועוד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר