ראשון לציון: מי קשר את שער הכניסה לאתר הבנייה בדגל ישראל?

משטרת ראשון לציון פתחה בחקירה בחשד לביזוי סמל המדינה, לאחר שתושבת העיר צילמה שער כניסה לאתר בנייה בשכונת נרקיסים, שנסגר באמצעות דגל המדינה. הילה גורדון: "הזדעזעתי. אין לי ספק שזה נעשה בכוונה ולא בתום לב". העירייה: "אנו רואים בחומרה רבה כל ביזוי של סמלי המדינה"

פורסם בתאריך: 29.9.22 09:29

"זה ממש מזעזע וצורם לראות את דגל ישראל משמש כסמרטוט לסגירת שער של אתר בנייה", כך אומרת הילה גורדון, תושבת ראשון לציון. "אין לי ספק שזה נעשה בכוונה. לא חושבת שזה נעשה בתום לב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות פנייתה של גורדון לפיקוח העירוני ולמשטרה נפתחה חקירה בחשד לביזוי דגל המדינה.

אתמול, בעת שטיילה בשכונת נרקיסים, הבחינה גורדון בכך ששער כניסה לאתר בנייה שבו מוקמת גינה ציבורית, נקשר באמצעות דגל המדינה."מייד התקשרתי לפיקוח העירוני", משחזרת גורדון. "דיברתי עם דנה גוזלן, מנהלת שירות, והנושא טופל במהירות".

מי לדעתך קשר את שער הכניסה לאתר בדגל ישראל?

"צריך לבדוק אם פועלי הבניין שמועסקים על ידי קבלנים עשו את זה. אי אפשר לעבור על זה לסדר היום. צריך להעניש ביד קשה. לא מבינה איך מי שעובד באתר לא הבחין בזה. שיבררו עם הקבלנים איך דבר כזה קורה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר בשטח ציבורי שנסגר לפני חצי שנה לקראת עבודות פיתוח של החברה הכלכלית שצפויות להתחיל במקום. לפני כחודש, לאחר פנייה של תושבת עם מוגבלות תנועה, פתחה החברה הכלכלית את המעבר, על מנת לאפשר לה גישה לרחוב האשל.

"באזור עובדים קבלנים פרטיים רבים ואין לדעת מי ביצע את הסגירה של השער עם דגל ישראל. העירייה רואה בחומרה רבה כל ביזוי של סמלי המדינה ולכן עם הפנייה של התושבת, הוזעקה משטרה למקום והאירוע נמצא כרגע בחקירה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר