מסע עם הלב

לקראת ראש השנה, יום התנדבות ארצי ביוזמת ארגון "פתחון לב" הגיע לראשון לציון כחלק מפרויקט שבו מתנדבים בכל רחבי הארץ מחלקים סלי מזון ל-12,000 משפחות ב-10 ערים שונות

פורסם בתאריך: 20.9.22 11:45

פרויקט ההתנדבות הארצי "מסע עם הלב" של ארגון "פתחון לב" יצא לדרך לקראת ראש השנה והחגים, והגיע היום (ב׳, 19.9) לראשון לציון. במסגרת הפרויקט, מתקיימים ימי התנדבות מיוחדים ב-10 ערים שונות ברחבי הארץ, כאשר מחולקים 12,000 סלי מזון ישירות לפתח ביתם של מקבלי סיוע, ביניהם: משפחות קשות יום, קשישים, ניצולי שואה, אימהות חד הוריות, נכים ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפרויקט הייחודי, שמתקיים זו השנה השנייה, נוצר במטרה לעודד ערבות הדדית וסיוע לזולת. כ-800 מתנדבים בראשות המינהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון יחלקו השנה 2,500 סלי מזון במהלך ימי החג, כאשר כל הסלים נתרמו על ידי עמותות ועסקים מקומיים. לכל אורך השנה מפעיל המינהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון מתנדבים במגוון דרכים, ביניהם עזרה במיצוי זכויות, שיפוץ בתי קשישים, חלוקת מזון ועוד.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "השנה יותר מתמיד אנחנו פותחים את הלב עבור אלו שידם אינה משגת ודואגים שיוכלו להסב בשמחה סביב שולחן החג. אני משוכנע כי גם השנה, בייחוד שיוקר המחיה הולך ומאמיר, תושבות ותושבי ראשון לציון יוכיחו עד כמה חזקה הערבות ההדדית והדאגה לאחר – כפי שעשו אינספור פעמים בעבר".

מנכ"ל "פתחון לב", אלי כהן, אמר: "כמדי שנה אנחנו נערכים באופן מיוחד לקראת החגים, ולצערנו השנה העול הכלכלי בשל יוקר המחיה פוגע ומקשה מאוד ואנו מקבלים יותר ויותר בקשות לסיוע. בפרויקט החשוב הזה, יחד עם הרשויות המקומיות, אנו רותמים את הקהילה לסייע בתרומה ובחלוקה למבקשי הסיוע, בפעילות שמציגה את כל מה שטוב ויפה בעם ישראל. אני רוצה להודות לראש העיר, ידידי מר רז קינסטליך על שנרתם ליוזמה המבורכת ומשלב את בה את קהילתו. אנו מאמינים שעם רוח ההתנדבות של הציבור הרחב ורוחב ליבו נצליח לעמוד ביעד שהצבנו לעצמו ונוודא שאף אחד לא יישאר ללא מזור בחג״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר