אפי משה
אפי משה

אפי משה לראש העירייה: "מי השתייה בשכונת רקפות אינם ראויים לשתייה"

מאז תחילת החודש מאות משפחות בשכונה החדשה במזרח העיר אינם יכולים לשתות מים. משה כתב לרז קינסטליך: "המים צהובים וספק אם ניתן להתקלח בהם... כיצד יתכון שתאגיד המים אינו מטפל בבעיה ופותר אותה?". העירייה: - ״אנו מזמינים את חבר המועצה משה, להגיע לעירייה ולשבת עם גורמי המקצוע וללמוד את הפרטים המדוייקים"

פורסם בתאריך: 18.9.22 14:33

"תושבי השכונה החדשה רקפות מתלוננים מזה חודש ימים על מים צהובים שאינם ראויים לשתייה וספק רב אם ראוי להתקלח בהם, מדוע הבעיה אינה מטופלת?", כך כתב חבר המועצה אפי משה לראש העירייה, רז קינסטליך, וביקש ממנו לטפל בבעיה באופן מיידי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מאז תחילת החודש מתלוננים תושבי השכונה החדשה במזרח העיר על כך שמי השתייה עכורים, אינם ראויים לשתייה, אלא שעד כה הבעיה לא חלפה ולא טופלה.

אפי משה שלח הבוקר מכתב לקינסטליך וביקש את התערבותו המיידית. "כידוע לך, כבר מתחילת החודש מתלוננים תושבי השכונה החדשה של מחיר למשתכן על מים צהובים בברזים שאינם ראויים לשתייה וספק רב אם ראוי להתקלח בהם", כתב לראש העירייה. "הכיצד יתכן, שמאות תושבים זועמים על מים מזוהמים, בדירות שאוכלסו אך לפני כחודש ימים, ותאגיד המים מניב אינו מטפל בבעיה ופותר אותה?".

עוד כתב משה לקינסטליך: "חמור מכך, לטענת התושבים, הם פנו למניב ואלו הפנו את הבעיה לפתחם וטענו כי הם (התושבים) אחראים לכך ולא מניב.
לפיכך, אבקש שעיריית ראשון לציון יחד עם תאגיד המים מניב, יודיעו לתושבים שהם האחראים להשבת המצב לתקינותו ויפעלו בהתאם באופן מידי".

משה מוסיף וכותב: "אבקשך למנות באופן בהול חברה חיצונית שתבצע בדיקה יסודית לאיתור מקור הזיהום ולפתרון הבעיה מהר ככל הניתן. נדמה לי שבמקרה זה יהיה זה מן הצדק שלא לחייב את התושבים האמורים בחשבון המים לתקופה בה קיים זיהום".

מהעירייה נמסר:  ״אנו מזמינים את חבר המועצה משה, להגיע לעירייה ולשבת עם גורמי המקצוע וללמוד את הפרטים המדוייקים, אותם היה מקבל בשמחה אם היה פונה. בשום שלב בשבוע זה, למעט המכתב ששוחרר לתקשורת, לא קיבלנו פנייה בנושא מחבר המועצה".


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר