שר הרווחה, מאיר כהן, במרלו"ג של "פתחון לב" בראשון לציון: "בשנה האחרונה שמנו את נושא הביטחון התזונתי והטיפול בה בראש סדר העדיפויות״

שר הרווחה, מאיר כהן, ערך בחמישי האחרון סיור במרכז הלוגיסטי של ארגון "פתחון לב" בראשון לציון אליו התלוו בכירים ממשרד הרווחה

פורסם בתאריך: 11.9.22 13:40

שר הרווחה, מאיר כהן, ערך בחמישי האחרון סיור במרכז הלוגיסטי של ארגון "פתחון לב" בראשון לציון אליו התלוו בכירים ממשרד הרווחה, יו"ר המועצה לביטחון תזונתי, פרופ' רוני סטריאר וסגן ראש עיריית ראשון לציון, איתי מתיתיהו. השר מאיר כהן קיבל סקירה רחבה על פעילות הארגון ממנכ"ל "פתחון לב", אלי כהן ונפגש עם מתנדבים הנערכים לחלוקת סלי מזון בחגים למבקשי הסיוע, ביניהם משפחות נזקקות, קשישים, שורדי שואה, עולים חדשים ואחרים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שר הרווחה, מאיר כהן, אמר במהלך הסיור: "בשנה האחרונה שמנו את נושא הביטחון התזונתי והטיפול בה בראש סדר העדיפויות, מינינו את המועצה לביטחון תזונתי בראשות פרופ׳ רוני סטריאר והחזרנו את הפעילות של המועצה. הגדלנו את התקציב לביטחון תזונתי בצורה משמעותית מ- 50 מיליון ליותר מ- 200 מיליון, והכנסנו אותו לבסיס התקציב. לפני חודש וחצי החלנו בחלוקת מזון לתינוקות מגיל 0-1 ל כ- 3,150 משפחות עם תינוקות אשר מוכרות לרווחה, ואנחנו ממשיכים להוביל מוביליות של משפחות ליציאה ממעגל העוני דרך תוכניות כמו תוכנית נושמים לרווחה. אני מודה לידידי אלי כהן ופתחון לב אשר מהווים נשמה יתרה, ביחד ובשיתוף פעולה נמשיך לעבוד למען המטרה. "

מנכ"ל ארגון "פתחון לב", אלי כהן, ציין: "אנו שמחים מאד לארח שוב את שר הרווחה, ידידי מר מאיר כהן כאן במרלו"ג החדש, אליו הגיע כשחנכנו אותו לפני מספר חודשים. סקרנו בפני השר את הרחבת הסיוע שלנו גם לטווחים הארוכים כדוגמת פועלנו בתחום החינוך וזאת כחלק מפעילתנו לשבור את מעגל העוני הבין-דורי בישראל. התרגשתי מאד שהשר מצא את הזמן להגיע לבקר אותנו יחד עם חברי, יו"ר המועצה לביטחון תזונתי, פרופ' רוני סטריאר, בעת שאנו נמצאים בפעילות מאומצת לקראת החגים, כאשר אנו נערכים לחלוקה של סלי מזון למעל ל-15,000 משפחות. בביקורם הם פגשו מקרוב מקבלי סיוע ודיברנו על דברים כשככל שהם יתגשמו הם יהיו עוד צעד במהפכה האדירה שעבר משרד הרווחה בשנה האחרונה מאז כניסתו של השר כהן, שהם שינויים ברמה ההיסטורית, שמשפרים את יכולות הרווחה הלאומיות בעשרות מונים. אני מודה לשר כהן על המנהיגות החברתית בשנה האחרונה ומאחל לנו להצליח לעמוד במשימה לקראת החגים, יחד עם הרוח הגבית שאני מקבלים מהשר וממשרד הרווחה. "

יו"ר המועצה לביטחון תזונתי, פרופ' רוני סטריאר, הוסיף: "שיתוף הפעולה בין הממשלה לארגונים כמו ״פיתחון לב״ חשוב מאוד למיגור אי-הביטחון התזונתי. המועצה הלאומית לביטחון תזונתי הוקמה מחדש במאי 2022 וכבר פועלת לגבש תכנית לאומית יחד עם משרדי הממשלה חוקרי האקדמיה והארגונים כדי לצמצם את ממדי אי-הביטחון התזונתי."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר