מריחים את הבחירות: כנס בחירות בעיר

אתמול בערב התקיים באולם מופת בראשון לציון כנס בחירות עם פאנל מיוחד בהשתתפות שרות וחברי כנסת מיש עתיד

פורסם בתאריך: 8.9.22 12:29

במפגש הפתוח, שבו נכחו מאות תושבים מראשון לציון והסביבה, השתתפו שרת האנרגיה קארין אלהרר, השרה לשוויון חברתי מירב כהן, יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ רם בן ברק, יו"ר הוועדה לביטחון פנים ח"כ מירב בן ארי ומרכז הקואליציה בוועדת הכספים ח"כ ולדימיר בליאק, אמיר סולרסקי ושי לי שאשא ראש המטה של יש עתיד בעיר וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים איתי מתיתיהו. השרות וחברי הכנסת הציגו את עשייתם בכנסת ה-24 וענו לשאלות הקהל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שרת האנרגיה, קארין אלהרר: "השטח של יש עתיד הוא הכוח שלנו. מי שלפני שנתיים עמדו בגשרים, בצמתים, חיזקו בהפגנות הם אלו שהביאו את השינוי. בזכותם קמה פה אחרי 12 שנים של שלטון שלא כואבת לו הבטן ולא רואה את הציבור, ממשלת שינוי. ממשלה שנלחמת ביוקר המחיה, ממשלה שדואגת לזכויות נשים, ילדים ואנשים עם מוגבלויות. ממשלה שהצליחה בשנה אחת להתחיל ולתקן מחדלים של 12 שנים. אתם תהיו הכוח שלנו גם בבחירות הקרובות. בעזרתכם, בעזרת הרוח שלכם, נמשיך את השינוי שהתחלנו ונביא את הזריחה."

חה"כ רם בן ברק, יו״ר ועדת החוץ והביטחון התייחס להתחממות הביטחונית ביהודה ושומרון: ״יש מתיחות גדולה משתי סיבות עיקריות – אחת היא שהרשות באמת חלשה היום. השנייה היא שהייתה החלטה מאוד נחושה של ממשלת ישראל בשנה האחרונה שאנחנו לא סומכים על הרשות ואנחנו נגיע לכל מי שמתכנן לבצע טרור.״

ראש מטה יש עתיד בעיר, שי לי שאשא: "גאווה גדולה לארח בעירי, ראשון לציון, את השרות וחברי הכנסת המצוינים של יש עתיד. היה ערב מרתק ומלמד שבו זכינו לשמוע על עשייתם ולקבל תשובות לשאלות הקהל."

צילום: ליהי ברנוי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר