(צילום: עיריית ראשון לציון, רוני עקירב)
(צילום: עיריית ראשון לציון, רוני עקירב)

ראשון לציון: פותחים את שנת הלימודים ללא קפיטריות בתיכונים

רק בימים האחרונים יצא מכרז להפעלת הקפיטריות. יו"ר ועד ההורים העירוני: אני מאד מקווה שנקבל רמה חדשה, איכות משופרת ומחירים סבירים. העירייה: הצפי הוא שמיד לאחר החגים הקפיטריות תחלנה לפעול

פורסם בתאריך: 6.9.22 14:38

בשבוע שעבר נפתחה שנת הלימודים בבתי הספר כסדרה זאת לאחר שמשרד החינוך, משרד האוצר והסתדרות המורים הגיעו להסדר שישפר את תנאי השכר של אנשי החינוך, אולם בראשון לציון שנת הלימודים מוסדות החינוך יפתחו ללא קפיטריות פעילות בתיכונים. הסיבה: רק בימים אלה יצאו מכרזים לצורך הפעלתם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


רוני עקירב, יו"ר ועד ההורים העירוני שפורש, אומר ל"השקמה ראשון לציון": כ- 4 שנים עיריית ראשל"צ מקיימת מכרז להפעלת קפיטריות במקיפים העירונים בעיר. כך נהוג בכל הארץ, וההיגיון ברור, הצורך לרענן את השורות, ועל מנת לעודד תחרות ושיפור השרות.

"לפני כארבע שנים התקיים המכרז האחרון וכעת מתקיים מכרז חדש על פי החלטת העירייה וגם על פי דרישת הנהגת ההורים העירונית, וזאת בגלל שבמכרז הקודם זכה מפעיל אחד בלבד בכל הקפיטריות בעיר מה שמאד לא תרם לתחרות. זה בהחלט מצב לא בריא ועל כך הסכימו איתי ראש העיריה מר רז קינסטליך ומחזיקת תיק החינוך עו"ד ליאל אבן זוהר. דרשתי שבמכרז החדש  יקלו במקצת בדרישות הסף למפעילים, על מנת שיוכלו לגשת למכרז כמה שיותר מפעילים, ולא נחזור למצב הקודם של מפעיל אחד בלבד. המכרז התפרסם על ידי העיריה בתחילת אוגוסט ובימים אלו ננעל".

עוד הוא מוסיף ואומר: "ביקשתי מהעירייה שיתנו ארכה של כחודש למפעיל הנוכחי להמשיך להפעיל את הקפיטריה ונעניתי שזה לא אפשרי מבחינה משפטית, וגם משום שהוא כבר פירק את כל המכשירים והאבזור. יש לציין שהמפעיל הנוכחי בכל זאת ימשיך להפעיל שתי קפיטריות בשני מקיפים בעיר. בשני מקיפים אחרים בעיר פועלת קפיטריה של החברה העירונית. כך שהבעיה הצטמצמה לממש מספר מקיפים בודדים בעיר. בכל מקרה, לא אני אחראי על לוח הזמנים של המכרז. ברגע שיוכרזו הזוכים יינתן להם זמן של כחודש, אני מעריך, בכדי  להפעיל את הקפיטריות בעיר, ואז אני מאד מקווה שנקבל רמה חדשה, איכות משופרת ומחירים סבירים".

מעיריית ראשון לציון נמסר: ״העירייה והעומד בראשה, רואים חשיבות רבה בהנגשת אוכל בריא ומזין לתלמידות ולתלמידים ולכן פורסם לאחרונה מכרז להפעלת קפיטריות במוסדות החינוך העל יסודי ברחבי העיר. בימים אלו נבחנות ההצעות ונבחרים הזוכים, כאשר הצפי הוא שמיד לאחר החגים הן תחלנה לפעול, בהתאם לדרישות האיכות שקבענו עבורן״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר