סטודנטים בני העיר? זה הזמן לקבל מלגה מעיריית ראשון לציון וממפעל הפיס

הרישום לזכאות למלגה מעיריית ראשון לציון ומפעל הפיס יצא לדרך. סטודנטים בני העיר יוכלו לקבל 10 אלף ₪ תמורת 140 שעות התנדבות ותרומה לקהילה

פורסם בתאריך: 15.8.22 14:04

עיריית ראשון לציון, בשיתוף מפעל הפיס, מעניקים מלגה לסטודנטים בני העיר. מדובר במלגה המוצעת לתושבי העיר תמורת התנדבות בקהילה. באמצעות מלגה זו יכול סטודנט מהעיר לקבל 10,000 ₪ בשנה תמורת 140 שעות התנדבות בקהילה. ההרשמה למלגה לשנת הלימודים הקרובה – תשפ"ג – מתקיימת עד 1.9.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הסטודנטים שיזכו במלגה יוכלו להתנדב בין היתר בהתנדבות עם קשישים, חונכות בקהילה במהלכה סטודנט יתלווה לילד או ילדה ויעניק לו סיוע בכל תחום, הקמת מיזמים ופרויקטים למען הקהילה ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון חרטה על דגלה את הסיוע לסטודנטים בני העיר. יחד עם זאת, המלגה מסייעת לא רק לסטודנטים, אלא גם מסייעת לתושבי העיר ולקהילה. בכל שנה אנחנו שומעים על סטודנטים שממשיכים להתנדב גם אחרי שעות החובה שלהם, וזה מצביע על כך שאנחנו עיר שמקדמת התנדבות".

מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר: "עיריית ראשון מעניקה מלגות לסטודנטים בני העיר. בכך, אנחנו עוזרים גם לסטודנטים וגם לקהילה בראשון לציון ומרחיבים את שדרת ההתנדבות העירונית. ההתנדבות המושקעת בתלמידי העיר והאוכלוסיות החלשות שלה, היא עזרה וערבות הדדית שמאפיינת את תושבי ראשון לציון״.

איתי מתתיהו, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק נוער וצעירים, אמר: "אנחנו דואגים לכל אורך השנה לסטודנטים ולבני הנוער בעיר ראשון לציון. גם השנה הגדלנו את מספר המלגות כדי לחזק את הצעירים תושבי העיר ולעודד אותם לרכוש השכלה אקדמאית. מלגות מרכז צעירים הם ניצחון עבור שני הצדדים, מעבר לתמיכה הכלכלית בסטודנט הן מהוות תרומה אדירה לקהילה ודלת כניסה לעולם ההתנדבות והנתינה. אין לי ספק שהסטודנטים יחזקו את הקהילה, וגם ייצאו מחוזקים בעצמם ואף ימשיכו את ההתנדבות גם לאחר שעות החובה שלהם. אני רוצה להודות לראש העירייה רז קינסטליך, לצוות המקצועי ביחידת הצעירים – הנית, עידן ותהילה, ולכל השותפים שלנו בעיריית ראשון לציון על הסיוע והתמיכה בסטודנטים שלנו לאורך כל השנה".

תנאי סף להגשת מועמדות:
* סטודנטים תושבי העיר ראשון לציון בלבד בטווח הגילאים 40-18.
* לימודים לתואר ראשון או שני במוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג, עם יתרת לימודים של שנה לפחות.
* לימודי הנדסאים, עם יתרת לימודים של שנה לפחות במוסד המוכר ע"י מה"ט.
* לימודי תעודת הוראה המוסד המוכר על ידי המל"ג, חובה יתרת לימודים של שנה לפחות.
* לימודים במוסד על תיכוני לאומנויות המפוקח על ידי משרד התרבות והספורט – חובה יתרת לימודים של שנה לפחות.

להלן מספר הנחיות חשובות:
· את הטופס יש למלא במחשב ולא מהפלאפון על מנת למנוע תקלות.
· יש לשים לב לא לצרף צילומי מסך מהפלאפון כקבצים, אלא – קבציPDF, דבר זה עלול לגרום לפסילת הטופס ואי יצירת קשר עם המועמד/ת!
· אין אפשרות לכפל מלגות מעיריית ראשון לציון, ממפעל הפיס וממוסדות אקדמאיים ספציפיים – המסלול האקדמי המכללה למינהל, המכון הטכנולוגי חולון והמרכז האקדמי פרס.
· סטודנטים.ות שהגישו בקשות תקינות יזומנו לראיון ב-ZOOM.

לפרטים מלאים ורישום: https://www.rishonlezion.muni.il/Residents/CommunitySports/young/Pages/loans_for_youth.aspx

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר