עידן מזרחי ורז קינסטליך צילום:אלון לבנה
עידן מזרחי ורז קינסטליך צילום:אלון לבנה

מוכנים לזה: חגיגות 140 שנה לראשון לציון יוצאים לדרך

אירועי ה-140 יתקיימו בנוסף לאירועים הקיימים, שהפכו זה מכבר להפקות הדגל הקבועות בראשון לציון, אשר ייכנסו אף הם תחת מעטפת האירועים ויציינו, כל אחד בתחומו, 140 שנה לעיר.

פורסם בתאריך: 10.8.22 09:03

רגע לפני שהעיר חוגגת 140 שנות קיום, משתתפי הפסטיבל הענק שיתקיים מחר (חמישי) בערב ט״ו באב, עת העיר הוקמה רשמית לפני 140 שנים, הנה כמה זכרונות של כוכבים שנולדו, גדלו בעיר ויגיעו לבמה המרכזית כדי לחגוג איתה את המאורע


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שי גבסו נולד בראשון לציון ומשתף אותנו בזיכרונותיו : 

"יש לי כ"כ הרבה זיכרונות מהעיר, מהיקב והמדרחוב והעיקרי שבהם הוא מספריית כותר כשהיא ממש הוקמה. בספריה היו מחשבים ואינטרנט כשעדיין לא היה אינטרנט בבתים שלנו בשנים ההם. הייתי הולך עם החברים שלי לשם כל יום בכדי לגלוש ולהכיר את העולם. ביליתי שם במשך שעות. זה היה החלון הראשון של חיי אל מחוץ לגבולות העיר והארץ "

דנה פרידר ילידת ראשון לציון משתפת אותנו בסנטימנטליות : 

יש שיר, שכל הילדות שלי התנגן, בכל טקס ובכל אירוע של החברה העירונית והוא לנצח מתנגן גם בלב שלי : " ראשון לציון ממך ואלייך ראשון לציון מעתה עד עולם״. העיר הזאת הייתה עיר מושלמת בשבילי לגדול בה, החברים שיש לי משם הם אותם החברים שיש לי עד היום והם לגמרי כמו משפחה בשבילי.  זר לא יבין איזו חוויה בלתי נשכחת היא ללמוד בגימנסיה הריאלית, ללכת ביום כיפור לדואר ולראות את כולם, לאכול בסוהו את הקינוח המושחת הטעים בתבל ועוד כל כך הרבה חוויות מעיר אחת שהיא בשבילי גדולה שמחה ונהדרת. מקום שהיה לי כל כך כיף לגדול בו. ראשון אימפריה ! יומולדת 140 שמח לעיר שלי".

טהוניה רובל משתפת אותנו מחווית המעבר לעיר : 

"היופי בראשון לציון הוא שמקבלים בה את האחר, מבלי להסתכל על כך שהוא אחר, ומכך התאהבתי בעיר. הגעתי אליה בהריון והפכתי להיות בה אמא. זו עיר של משפחות ואני מרגישה פה כמו במשפחה אחת גדולה. "

סקאזי (אשר סויסה) תושב העיר משתף  : 

"אני חושב שראשון לציון זו העיר הכי טובה במדינה וזו הסיבה שאני גר בה, אני מאוהב בחוף 4 על 4 שהוא אחד החופים היפים ביותר בישראל, ויש בו את השקיעות בין היפות שראיתי בעולם "

מאיה אברהם ילידת ראשון לציון נזכרת בתחילת הקריירה שלה כזמרת בעיר: 

"יש לי זיכרון מתקופה נהדרת בה השתתפתי כילדה – נערה בלהקת "קול ראשון" . מעבר לחזרות ולהופעות היה בה קטע חברתי חזק ומגבש. הלהקה הזאת הייתה כל כך טובה עבורי ועבור המשתתפים האחרים בה והיא עדיין קיימת ופועלת עד היום. "

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר