100 חדרים, 10 קומות ו- 5000 מטר ספא חדר כושר ועוד: המלון החדש בראשון לציון

לדברי יזם הפרויקט, גיל סולומון בעלי חברת סלומון סיטי, "ראשון לציון היא עיר גדולה הצמאה למלונאות, הקרקע מתאימה במיוחד, כל הללו חברו בצוותא ויובילו להגשמת החזון בטווח הקרוב״

פורסם בתאריך: 7.8.22 17:22

פרויקט מלונאות ראשון עתיד לקום באזור הסינמה סיטי בראשון לציון (מתחם 109), עם 100 חדרי מלון המיועדים לקהל עסקי. החברה היזמית סלומון סיטי בע"מ רכשה לפני כחמש שנים חלק ממגרש בגודל של כ-6 דונם מבעלים פרטיים, ולפני שנה השלימה את רכישתו יחד עם חברת  אר. בי. ביטון רפאל אחזקות בע"מ מקבוצת רפי את רפי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כעת מקדמות החברות תוכנית לבניית מלון עסקי ולצדו מגדל משרדים. המגרש היה מיועד לשימושים תעשייתיים אך בשל התפתחות האזור מאפשרת העירייה להסב אותו לשימוש תעסוקתי ומלונאי, וכן העצימה את זכויות הבנייה מ-220% ל-650%.

התוכנית שמקודמת למתחם כוללת את בית המלון הראשון באזור, אשר עתיד לכלול 100 חדרים ומופנה לקהל עסקי. המלון יהיה בן 10 קומות ויכלול 5,000 מ"ר של חדרים, אולמות המיועדים לכנסים והופעות, מסעדות, ספא, חדר כושר, בית כנסת ועוד.

מגדל המשרדים יהיה בן 25 קומות ובגודל של 25 אלף מ"ר ויכלול שתי קומות של שטחי ציבור, מרתף של כ-12 אלף מ"ר של קומות חניון ושתי קומות מסחר  בשטח של כ-7,000 מ"ר  אשר יכללו חנויות, בתי קפה ושימושים נוספים לבילוי ופנאי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר