הולך בעקבות הלב

אבי לוי (51) מראשון לציון, נשוי ואב לשניים החליט שהוא לא יכול יותר לעמוד מהצד. בימים אלה הוא חורש את הארץ ומנסה לשכנע את מתפקדי מפלגת העבודה לתת לו צ'אנס לעשות פוליטיקה אחרת. ומי יודע, אולי בקרוב נוכל כולנו לשמוע אותו מעל במת הכנסת מביא רוח רעננה של שינוי

פורסם בתאריך: 4.8.22 11:58

אבי לוי, פעיל חברתי יליד בת ים ותושב ראשון לציון ב- 20 שנים האחרונות החליט, שהגיע הזמן לעשות שינוי וללכת בעקבות הלב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לוי שעובד בחברת חשמל במשך שנים רבות, הוא בעל תואר במשאבי אנוש ולאחרונה אף השלים את הכשרתו כמדריך טיולים מוסמך. בימים אלה הוא רץ מכנס פעילים אחד למשנהו ומנסה לשכנע את מתפקדי מפלגת העבודה שיש פוליטיקה אחרת ושכדי שמפלגת העבודה תשרוד חייבים לשלב בה כוחות רעננים ונמרצים.

"מפלגת העבודה היא הבית שלי מבחינה אידיאולוגית. במשך שנים סייעתי להרבה ח"כים להיבחר, אבל תמיד פעלתי בשקט מאחורי הקלעים", הוא מספר. "הפעם החלטתי שדי…

שאני חייב להשמיע את הקול שלי, חייב להשפיע מבפנים. ההחלטה שלי להתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה היתה החלטה שהגיעה מהלב ומהבטן. אני מסתכל על מצב העובדים במדינה והלב שלי פשוט נקרע. צד אחד אני ממש עצוב כשאני רואה לאן המצב התדרדר ומצד שני זה ממש מעצבן אותי. האש הזאת שבוערת בי מבפנים היא שהביאה אותי לעשות מעשה ובשלב ראשון להתמודד בפריימריז. זו מבחנתי האופציה לעשות שינוי"

הסוציאליסט האחרון

"אני רואה את עצמי כסוציאליסט והמטרה של היא לקדם את מעמד העובדים, מעמד שאני חלק בלתי נפרד ממנו. אני מתנגד לשיטה הכלכלית בארץ שהפכה את העובדים לעבדים המודרניים ורואה את עצמי כמי שיקדם את מעמד העובדים, יחסל את המושג עובדי קבלן, יפעל לשיפור תנאי העבודה של העובדים כחלק מצעדים לשיפור איכות חייהם".

"אני בן אדם שמגיע מהשטח ומבין את לב העובדים מקרוב", הוא מוסיף. "רק מי שהוא חלק בלתי נפרד מהמערכת יכול להכיר אותה מבפנים על החסרונות והיתרונות שלה ולדעת מה באמת צריך לעשות כדי לחולל שינוי".

לא מפחד מקשיים

" אני בן אדם שמסמן לעצמיו מטרה ודוהר לעברה", הוא מסכם. "אני לא מפחד מקשיים ואם הדלת תהייה סגורה בפניי אכנס מהחלון. יש מי שמכנים אותי 'חולם' אבל בינינו אם לא היו לנו חולמים במדינה הזו, סביר להניח שהיא לא היתה קמה לעולם. מפלגת העבודה זקוקה לאנשים עם חלום וחזון, אדם שעובד עם הלב, שהוא לא פוליטיקאי בדם אבל שרוצה לעשות שינוי ופוליטיקה נקייה- ז המטרה שלי ולכן אני רץ לפריימריז".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר