תום יער צילום אוהד רומנו
תום יער צילום אוהד רומנו

חגיגות ה-140: חפשו אותם בראשון

פתיחת החגיגות יחלו בט"ו באב, ה- 11.8, התאריך שבו נוסדה העיר - במופע ענק וחגיגי, שיתקיים בגן המושבה בהשתתפות מיטב אומני ישראל

פורסם בתאריך: 27.7.22 09:56

בראשון לציון יציינו את חגיגות ה-140, שיחלו בט"ו באב, ויתקיימו בסימן "ראשון שלי, ראשון שלנו, ראשון שלכם" – עידוד השייכות, גאוות היחידה, הקהילתיות והמעורבות תוך יצירת סינרגיה בין הפרט, הקהילה והציבור ככלל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתכנון אירועי ה-140, שיתפרשו על פני כל השנה, החל מט"ו באב תשפ"ב ועד ט"ו באב תשפ"ג, הושם דגש רב על מגוון רחב של פעילויות בכל תחומי החיים, פעולות חינוכיות בבתי הספר, פעולות בקהילה, פעולות מוזיקליות ואירועי מוסיקה ותרבות, הפונות לכלל האוכלוסיות והגילאים.

באירוע הראשון שייפתח את חגיגות ה-140 ויתקיים לאורך יומיים ב-10-11.8.22 – בגן המושבה, יוצגו פרקים שונים וזוויות מההווי של ראשון לציון במגוון תחומים. במופע ישתתפו מפורסמים שהם חלק בלתי נפרד מהגאווה המקומית, דוגמת האלופים האולימפיים תושבי העיר לינוי אשרם ופיטר פלצ'יק, וגם סגן אלוף אירופה הטרי, אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער של ישראל.

הקומיקאית תום יער תופיע במהלך הערב בתור הדמות מ"ארץ נהדרת" אגס קימל, עם השיר שהפך להמנון מקומי "חפש אותי בראשון". עוד יופיעו: משה פרץ, שי גבסו עם שיר בעיבוד מיוחד לערב זה, סקאזי ועוז זהבי שיהיה אמון על חלק מהנחיית האירוע. זאת לצד כישרונות מקומיים, ובהם חבורות זמר ולהקות מחול. בתוך כך, בימים אלו תושבי ראשון לציון התבקשו להקליט עצמם שרים את השיר המיתולוגי "אהבה ראשונה" של "החלונות הגבוהים", שיהפוך בהמשך לקליפ ססגוני שיוקרן במהלך הערב.

ההשתתפות באירוע הפתיחה פתוחה לקהל הרחב בהרשמה מראש בלינק הבא: https://l5k.me/FAJo1

אירועי ה-140 יתקיימו בנוסף לאירועים הקיימים, שהפכו זה מכבר להפקות הדגל הקבועות בראשון לציון, אשר ייכנסו אף הם תחת מעטפת האירועים ויציינו, כל אחד בתחומו, 140 שנה לעיר.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "אני נרגש לבשר על חגיגות 140 שנה לעירנו האהובה שהפכה ממושבה קטנה לעיר עם תנופת פיתוח אדירה בכל התחומים. חגיגות ה-140 שיתפרסו לאורך כל השנה, כוללות עשרות פעילויות בתחומי הקהילה, החינוך, התרבות, הספורט, המוזיקה, המחול והמרחב הציבורי – ופונות לכלל הגילים והאוכלוסיות. אני מזמין את כולם להצטרף אלינו לחגיגה בין דורית וכמובן מאחל מזל טוב לתושבים הנפלאים שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר