קייטנת בית ספר רקפות זכתה בתחרות המיחזור העירונית

49 קייטנות בראשון לציון לקחו חלק בתחרות המיחזור, כאשר קייטנת בית ספר רקפות זכתה ונהנתה הבוקר (ראשון) מהפנינג ודוכנים. ראשון לציון לוקחת חלק בתחרות מיחזור ארצית.

פורסם בתאריך: 17.7.22 21:12

האם ראשון לציון תזכה בתחרות המיחזור הארצית? את התשובה לשאלה הזאת נדע רק בשבועות הקרובים, אך בינתיים הקייטנה בבית ספר רקפות בעיר זכתה בתחרות המיחזור המקומית. בעיריית ראשון לציון לוקחים, כאמור, חלק בתחרות המיחזור, ולכן 49 קייטנות בעיר אספו במהלך השבועות האחרונים מוצרי מיחזור. אחרי ספירת המוצרים, קייטנת בית ספר רקפות זכתה במקום הראשון, בית הספר חביב זכה במקום השני ובית הספר נווה עוז במקום השלישי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


היום (ראשון) התקיים הפנינג בבית הספר רקפות לכבוד הקייטנה הזוכה, אשר עסק בנושא המיחזור. הילדים המאושרים נהנו מדוכנים, הפעלות רבות, ארטיקים, מתנות ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "לשמחתי תושבות ותושבי ראשון לציון מוכיחים כל פעם מחדש שהם מודעים לחשיבות מיחזור הפסולת. יותר משמח אותי לראות שגם הדור הצעיר בראשון לציון מודע לחשיבות ואף ממחזר בעצמו, לאחר שהעשירו את הידע בנושא בקייטנות. השילוב בין הלמידה בקייטנות לבין איסוף המיחזור מוכיח כי באמצעות הסברה ניתן לשפר את המצב עוד יותר וזה בידיים שלנו".

יפעת יפת מאירוביץ', משנה לראש העירייה ומחזיקת תיק המיחזור, מסרה: "הנתונים שלנו מראים שתושבי ראשון לציון ממחזרים ושומרים על הסביבה, ובעזרת המיזם הנוכחי אנחנו רוצים להבטיח כי גם בשנים הבאות נשמור על נתוני המיחזור בעיר ואף נגדיל אותם. אני שמחה שהדור הצעיר למד על חשיבות הנושא, תוך שילוב פעולות אקטיביות. אין לי ספק כי את התוצאות נראה בעתיד".

כזכור, עיריית ראשון לציון פועלת רבות על מנת לעודד את התושבים למחזר. לאחרונה החל פיילוט שקיות כתומות לצמודי קרקע על מנת שגם הם יוכלו למחזר. עיריית ראשון לציון הציבה בעבר פחי מיחזור כתומים על חשבון פחי אשפה רגילים, תוך מסע הסברה לתושבים, ובכך אפשרה להגדיל את כמויות המיחזור. בנוסף, ברחבי העיר מוצבות עמדות מיחזור של קרטונים, אלקטרוניקה ועוד. כמו כן, במהלך שנת הלימודים האחרונה תלמידי כיתות ד' עד ח' למדו על חשיבות נושא המיחזור וכיצד ניתן להפחית את זיהום כדור הארץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר