אילנית הרוש- צילום יחסי ציבור
אילנית הרוש- צילום יחסי ציבור

בפעם השניה ברציפות: אילנית הרוש זכתה לאמון המצביעים

אילנית הרוש זכתה לאמון הבוחרים של המפלגה בעיר ותנהיג את מר״צ גם בבחירות הבאות למועצה

פורסם בתאריך: 3.7.22 11:07

אחרי שנפוצו שלל סיפורים על תפקודה של הרוש, השבוע שוב הוכרע הכף והיא נבחרה בשנית להוביל את מפלגת מר״צ לבחירות הבאות למועצת העיר


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בפוסט שרפסמה בשישי האחרון הרוש היא כתבה כי ״אני גאה לשתף כי אתמול זכיתי לאמונם של מתפקדי מרצ, סניף ראשון לציון, אשר בחרו בי פעם נוספת לתפקיד יו"ר הסניף. תודה ל-92 המצביעים שבחרו בי בפער גדול. אני גאה בכך שחברי סניף מרצ ראשון לציון מוסיפים להאמין בי ובמה שאני עושה. אמשיך להרחיב את פעילות הסניף בעיר ולהוביל את המפלגה להישגים״.

עוד ציינה הרוש כי ״אני מבקשת לברך בנוסף את שותפי היקר לדרך, נתן סטולרו, שנבחר לתפקיד מזכיר הסניף. נתן פועל לצדי כבר תקופה ארוכה ואני בטוחה כי הוא ימשיך ביחד איתי לקידום הסניף והאידיאולוגיה של מרצ בעיר . אני מבקשת לברך בנוסף גם את חברי הוועידה החדשים מטעם סניף מרצ ראשון לציון.
הבחירות לבעלי התפקידים בסניף ובמפלגה , התקיימו לראשונה מזה כחמש שנים, זאת בשל כך שסבבי הבחירות החוזרים לכנסת לא אפשרו את הזמן הנדרש לעריכת הבחירות למנגנונים הפנים מפלגתיים. בחרנו נבחרת נהדרת שתייצג את הסניף, בתפקידים השונים, בהנהלה ובוועידה. אני גאה בכל הנבחרים שלנו, שמאמינים בערכי המפלגה ופועלים, וראויים לאמון שנתנו בהם המתפקדים. סניף מרצ בראשותי יוסיף לגדול ולהוביל את הערכים שאנחנו מאמינים״.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר