תכירו: ד"ר אילנית ברנשטיין – הרופאה של המדינה

ד"ר אילנית ברנשטיין מומחית ברפואת משפחה במכבי שירותי בריאות בראשון לציון היא הרופאה, שתקבל השנה את פרס דניאלי – פרס הרופא הטוב של המדינה

פורסם בתאריך: 12.6.22 10:32

'רפואה עם נשמה'- זה האני מאמין של ד"ר אילנית ברנשטיין מומחית ברפואת משפחה במכבי שירותי בריאות בראשון לציון, ולא בכדי היא זכתה בפרס דניאלי". פרס הניתן זו השנה השישית ברציפות מטרה להוקיר את האנושיות והמסירות של רופאים וצוותי רפואה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"מאז שאני זוכרת את עצמי רציתי להיות רופאה ועבדתי קשה כדי להגשים את החלום", מחייכת ד"ר ברנשטיין. "סיימתי את לימודי הרפואה ברומניה בשנת 2003 ולאחר מספר שנים הפכתי למומחית לרפואת משפחה במכבי שירותי בריאות. כיום יום יש לי שתי מרפאות  בנחלת יהודה ונאות שקמה".

לדבריה, אחד הדברים שהיא ממש אוהבת בעבודה שלה הוא ההיכרות עם כל המשפחה.

"אני מכירה את הסבא והסבתא, ההורים ולפעמים אפילו את הנכדים והנינים שלהם. אני מאד אוהבת את העבודה ובעיקר את הקשר האישי עם המטופלים שלי. כשמישהו מגיע אלי אני מיד שואלת- מה שלום האבא, הנכד… זה יוצר קירבה ורצף טיפולי בינדורי".

"כשאני מגיעה למרפאה בבוקר אני לא מסוגלת להפסיק לחייך. המפגש עם המטופלים משמח אותי כל פעם מחדש, היא מוסיפה. "בגלל זה היה לי קשה כל כך בתקופת הקורונה כשבחלק מהמקרים נאלצתי לדבר עם המטופלים דרך מסך המחשב או לתת להם ייעוץ טלפוני".

"דבר נוסף שמאד חשוב לי בקשר שלרופא- מטופל הוא לתת את המידע האמיתי והברור", היא מדגישה. "ברפואה יש לפעמים תחושה של ריחוק בין המטופל לרופא. יש רופאים, שנותנים את האבחנה והטיפול בלי להסביר יותר מיד ואני חושבת שזו טעות. אני מאמינה בלדבר עם המטופל בגובה העיניים ולהסביר מה קורה, להרגיע. וגם אם יש בשורה פחות נעימה – להגיד לו שאנחנו יחד בתהליך, שיבין מה קורה ולא יהיה בחרדות שנובעות מחוסר ידע. אולי זאת הסיבה שהרבה מהמטופלים שלי אומרים לי- תודה, הרגעת אותי את ה'וואבן' שלי וזו בהחלט מחמאה עבורי. אני זמינה 24/7 עבור המטופלים שלי במיוחד עכשיו כשכל נושא הדיגיטל נכנס לעולמנו וכיום אפשר לפתוח מחשב ולסייע למטופלים גם מהבית. אני מרגישה שאני נמצאת שם בשבילם ממש כמו עבור המשפחה שלי".

"וזה בהחלט מחמם את הלב שבזכות ההמלצות של המטופלים זכיתי בפרס דניאלי ונבחרתי לרופאה של המדינה", מסכמת ד"ר ברנשטיין. "הערכה שלהם היא ההוקרה הכי טובה בעולם.- הערכה שנותנת לי כוחות להמשיך להשקיע במקצוע הכי מרגש ומספק בעולם".

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי* מציין כי , "אני גאה בד"ר אילנית ברנשטיין על ההישג המכובד, ששם את רפואת המשפחה בחזית העשייה. ידוע לכולם כי הקשר הראשון של המטופל עם מערכת הבריאות הוא מול רופא המשפחה ועל כן יש חשיבות רבה להציב בצמתים אלה את הרופאים המקצועיים  והמסורים ביותר. כרופא בהכשרתי וכראש מחוז אני משוכנע כי רפואת המחר היא בקהילה ועל כן משקיע משאבים רבים בגיוס ובהכשרה של רופאים וצוותים מקצועיים ומצוינים ובמקביל מוביל פרויקטים להרחבת פריסת ומגוון השירותים. כל זאת על מנת ליצור רפואה קהילתית בסטנדרטים גבוהים תוך חתירה מתמדת לשיפור איכות חיי החברים שלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר