חברת מועצת העיר אילנית הרוש (צילום: פוטו גדי, שגיא פלדמן)
חברת מועצת העיר אילנית הרוש (צילום: פוטו גדי, שגיא פלדמן)

העירייה: לא יתקיים מצעד גאווה. אילנית הרוש: ההחלטה לא סופית

מלחמת גרסאות: העירייה הודיעה על ביטול מצעד הגאווה בשל עלויות אבטחה גבוהות והחליטה לקיים רק "אירועי גאווה". מחזיקת תיק הלהט"ב: הפרטים עודם בבדיקה. נעשה מאמץ לקיים מצעד בעלות הגיונית

פורסם בתאריך: 17.5.22 11:15

עיריית ראשון לציון הודיעה השבוע כי לא תקיים את מצעד הגאווה בעיר, בשל עלויות אבטחה גבוהות. עם זאת, מחזיקת תיק הלהט"ב סבורה שההחלטה לא סופית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בחודש הבא יציינו ברחבי העולם את חודש הגאווה וכך גם בישראל.בשנתיים האחרונות לא התקיים המצעד בראשון לציון בשל הקורונה. האירוע שמציין את מאבקם של חברי הקהילה לקבל שוויון זכויות, נדחה פעם אחר פעם וכעת מתברר שגם השנה החליטה העירייה שלא לקיימו.מהודעת העירייה עולה כי אי קיום המצעד נבע בשל עלויות האבטחה הגבוהות ובשל כך הוחלט לקיים "אירועי גאווה" בעלות של 200 אלף שקל.כעת מתברר כי מחזיקת תיק הלהט"ב אינה מיישרת קו עם החלטת העירייה והיא סבורה שעדיין מוקדם מדי להצהיר על ביטול המצעד.

"אני מבקשת להבהיר כי כמו בכל שנה, יתקיימו בראשון לציון אירועי גאווה גם ב-2022 – במהלך כל חודש הגאווה", אמרה חברת המועצה, אילנית הרוש, ל"השקמה ראשון לציון". "עם זאת, הפרטים הטכניים עודם בבדיקה ועל כן אינם סגורים. מובן שאנו עושים כל מאמץ על מנת לאפשר מצעד בעלויות הגיונית. נמסור עדכון בהמשך".

הרוש אף התייחסה לביקורת הקשה והבוטה של הרב אריה כהן, חברת מועצת העיר מש"ס, שביקר את העירייה והעומד בראשה, רז קינסטליך, על עצם קיום אירועי חודש הגאווה. הרוש אמרה ל"השקמה ראשון לציון": "אני מציעה לחשוכים להתאזר בסבלנות ואף  מזמינה אותם להצטרף אלינו לאירועי הגאווה ולהתרשם בעצמם מהציבור הנפלא של ראשון-לציון".

מהעירייה נמסר: "המצעד בוטל בגלל עלויות אבטחה מאוד גבוהות של המשטרה, לכן אמרנו שנקיים אירועי גאווה כמו בשנתיים האחרונות. אנחנו מקבלים פניות רבות וראש העירייה בודק חלופות. אנחנו עדיין בדיונים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר