מחר: צעדת השלושה עם הפנינג בחינם לכל המשפחה

לאחר שנתיים בהן לא התקיימה צעדת השלושה בגלל נגיף הקורונה, הצעדה חוזרת ותתקיים מחר (שלישי) עם מגוון מסלולים למשפחות. הצועדים יזכו לתחנות רענון, מתחמים לילדים וקריטיבים. הצעדה ללא תשלום ואין צורך ברישום מראש

פורסם בתאריך: 18.4.22 12:35

אחרי ליל הסדר והרבה אוכל – זה הזמן לעשות קצת ספורט. עיריית ראשון לציון והחברה העירונית מזמינות את תושבות ותושבי העיר לצעדת השלושה שתתקיים מחר (שלישי, 19.4) החל מ-8:30 בבוקר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הצעדה תיערך בשלושה מסלולים שיעברו בטבע העירוני של ראשון לציון: המסלול הכחול – מסלול קצר ומונגש באורך 2.5 ק"מ, המסלול הירוק – מסלול בינוני למשפחות באורך של כ-7 ק"מ, המסלול האדום – מסלול ארוך למיטיבי לכת באורך 11 ק"מ.במהלך המסלול יוצבו תחנות רענון, סדנאות יצירה לילדים, הפרחת בועות סבון וקרטיבים. כל המסלולים בחינם ואין צורך ברישום מוקדם אליהם.ההתכנסות לתחילת המסלולים תהיה במגרש האימונים הסמוך לאצטדיון ההברפלד. בנקודת הסיום צפויות פעילויות לילדים ולכל המשפחה.

כזכור, צעדת השלושה היא מסורת רבת שנים שנקטעה בשנתיים האחרונות בגלל נגיף הקורונה. השנה תתקיים הצעדה ה-25 לזכרם של בני העיר – נטע סופרין, איתי דינר וצביקה נרבט. השלושה נהרגו בפיגוע אוטובוס בכפר דרום ב-ט' בניסן תשנ"ה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "צעדת השלושה היא זמן נהדר לבילוי משפחתי בתקופה הכי יפה ופורחת בשנה. הצעדה היא מסורת רבת שנים בעיר לזכר שלושה מטובי בנינו שנרצחו בפיגוע בשנת 1995, ואני שמח שכחלק מהחזרה לשגרה אחר תקופת הקורונה, אנחנו חוזרין ומקיימים את הצעדה. אני מזמין את כל התושבות והתושבים להגיע וליהנות מפעילות ספורטיבית לכל המשפחה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר