"לא ניתן אישור להכנסת הספר לספריות ולגנים. זה פייק ניוז"

זמיר דבורה, תושב ראשון לציון שמתנגד להכנסת הספר "אני ג'אז", שעוסק בילדה טרסג'נדרית, לגני הילדים והספריות, התכתב עם מחזיקת תיק החינוך שהשיבה לו: זה פייק ניוז * דבורה: אם הם יעשו עם זה משהו, זה לא יעבור בשתיקה

פורסם בתאריך: 12.4.22 10:55

התבטאות מפתיעה של ליאל אבן זהר, סגנית ראש עיריית ראשון לציון ומחזיקת תיק החינוך, סביב הסערה על היוזמה להכניס את הספר "אני ג'אז" לגני הילדים והספריות בראשון לציון. לטענתה, מדובר בפייק ניוז.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במרכז הספר שכתבה ג'סיקה הרטל, ילדה טרנסית, שחולמת להפוך מבן לבת ובמסגרת יוזמה של קהילת הלהט"ב, הוא אמור להיות מחולק בגני הילדים ובספריות העירוניות.אילנית הרוש, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הלהט״ב, הסבירה על המיזם ואמרה: ״מדובר בפרויקט מקסים של האגודה למען הלהט״ב, חוש״ן ופרויקט גילה להעצמה טרנסית. חלק מהספרים כבר חולקו בספריית כותר ראשון ובשירות הפסיכולוגי החינוכי. זאת כחלק מציון יום הנראות הטרנסית".

היוזמה עוררה סערה ברשתות החברתיות. הורים מחו כנגד הכוונה להכניס את הספר לגנים וחלקם אף איימו לנקוט בצעדים כגון שריפת הספר, לא לשלוח את ילדיהם למערכת החינוך ועוד.הרב אריה כהן, חבר מועצת העיר (ש"ס) ולשעבר סגן ראש העירייה, מתנגד למיזם. השבוע הוא אמר ל"השקמה ראשון לציון" שהוא מתכוון לנהל מאבק כנגד היוזמה."לא יאומן כי יסופר", אמר. "לעניות דעתי, צריך להגיש כנגדם תלונה במשטרה על פדופיליה והדחת קטינים למעשה סדום. הסוטים החולים הללו חייבים להיות מאחורי סורג ובריח.החמור מכל שראש העירייה הכושל ביותר שהיה לעיר שלנו, נראה שמעודד את הטירוף והטינופת הזו על ידי חברות המועצה ליאל אבן זהר ואילנית הרוש".

אתמול פרסם זמיר דבורה, תושב העיר, פוסט בפורום ראשון לציון שעורר שוב סערה. "גם אם לא הייתי שומר תורה ומצוות לא הייתי מסכים שהילד שלי ייחשף לספר הזה בגיל כזה. ילדים בגן – עזבו אותם במנוחה. מה נהיה מאתנו?".דבריו של דבורה זכו לתגובות רבות ומעורבות. בעקבות התגובות החליט לפנות לאבן זהר בוואטס אפ ולבקש את התייחסותה.

זמיר דבורה: "סליחה שאני חופר, אז זה פייק ניוז?"

ליאל אבן צור: "נכון. יתכן שמישהו הגניב ספר לספריית גן, אבל לא ניתן אישור לספר הזה לא בספריות ובכותרים ולא לגני הילדים. מקווה שאני ברורה וחד משמעית מספיק".

בעקבות הדברים כתב דבורה בפוסט: "לאחר ההתכתבות עם ליאל אבן זוהר הובהר לי שהספר לא מחולק בגני הילדים. ברוך השם".

ל"שקמה ראשון לציון" אמר דבורה: "אם הם יעשו עם זה משהו, הם יבינו שזה לא יעבור בשתיקה. כנראה שראש העירייה, שאני חבר שלו, ילך הביתה".

בתגובה לפניית "השקמה ראשון לציון" ציינה אבן זהר כי : "ספרים לגנים מקבלים אישור ממשרד החינוך ומינהל החינוך. לא ניתן שום אישור לספר הזה , העמותה כנראה שלחה ״בלון״ תקשורתי לאוויר וחבל שחברי מועצה שונים מנסים לצבור הון פוליטי על משהו שפשוט לא קיים. הספר לא אושר להפצה לא בכותרים ולא בגנים. רוב מהומה על לא דבר."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר