"הסוטים החולים הללו חייבים להיות מאחורי סורג ובריח"

ראשון לציון: נמשכת הסערה סביב היוזמה להכניס לגני הילדים ספר על ילדה טרנסג'נדרית. יו"ר סיעת ש"ס בעיר: ראש העירייה מעודד את הטירוף הזה. העירייה: "לאחר פניית הארגון לעיריית ראשון לציון, הובהר כי יש לשלוח עותק של הספר כנהוג בכל הכנסת ספר או כל תכנית אחרת"

פורסם בתאריך: 10.4.22 11:54

 


םהסערה סביב היוזמה להכניס לגני הילדים ספר על ילדה אטרנסג'נדרית נמשכת: אחרי הביקורות הקשות ברשתות החברתיות ומאות התגובות הזועמות, החליט יו"ר ש"ס בעיר להוביל מאבק כנגד היוזמה וקורא להורים לצאת ולהפגין "עד שיבוטלו היוזמות האיומות והנוראיות האלה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מדובר בספר "אני ג'אז" שכתבה ג'סיקה הרטל ובמרכזו ג'אז, ילדה טרנסית, שחולמת להפוך מבן לבת. הספר כבר הוכנס לספריות העירוניות בראשון לציון ונשקלת האפשרות לשלב אותו גם בגני הילדים.

היוזמה המדוברת עוררה סערה ברשתות החברתיות. הורים מחו כנגד הכוונה להכניס את הספר לגנים וחלקם אף איימו לנקוט בצעדים כגון שריפת הספר, לא לשלוח את ילדיהם למערכת החינוך ועוד.

הבוקר הודיע אריה כהן, חבר מועצת העיר (ש"ס) ולשעבר סגן ראש העירייה, כי גם הוא מתכוון לנהל מאבק כנגד היוזמה.

"לא יאומן כי יסופר", אמר כהן ל"שקמה ראשון לציון". "לעניות דעתי, צריך להגיש כנגדם תלונה במשטרה על פדופיליה והדחת קטינים למעשה סדום. הסוטים החולים הללו חייבים להיות מאחורי סורג ובריח.

החמור מכל שראש העירייה הכושל ביותר שהיה לעיר שלנו, נראה שמעודד את הטירוף והטינופת הזו על ידי חברות המועצה ליאל אבן זהר ואילנית הרוש".

כהן אף יצאה בקריאה להורי הילדים. "אני קורא לכל ההורים והתושבים השפויים לא לשלוח את ילדיהם ללמוד במערכת החינוך הקלוקלת בראשון לציון בניהולם של רז וליאל, לצאת לרחובות להפגין ולמחות עד שיבטלו את היוזמות האיומות והנוראיות הללו".

אילנית הרוש, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הלהט״ב: ״מדובר בפרויקט מקסים של האגודה למען הלהט״ב, חוש״ן ופרויקט גילה להעצמה טרנסית. חלק מהספרים כבר חולקו בספריית כותר ראשון ובשירות הפסיכולוגי החינוכי. זאת כחלק מציון יום הנראות הטרנסית.

"ההחלטה לגבי המשך החלוקה תתקבל במשותף עם מינהל החינוך בעירייה, שהוא הגוף האמון על בתי הספר וגני הילדים בעיר. אני מאמינה שיש לנו תפקיד חשוב בנירמול מגוון הדרכים להגדרת הזהות העצמית, תוך שמירת החירות של כל אחת ואחד מה לקחת מהמגוון העשיר הזה".

 


מהעירייה נמסר בתגובה: "לאחר פניית הארגון לעיריית ראשון לציון, הובהר כי יש לשלוח עותק של הספר כנהוג בכל הכנסת ספר או כל תכנית אחרת. עד כה לא התקבל עותק של הספר. נבהיר כי כל הכנסת חומר לימודי או תכנית לימודית לגני הילדים, כפופה לאישור מינהל החינוך בעירייה והפיקוח של משרד החינוך וכך ננהג גם במקרה זה"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר