חזרה לשגרה: מרוץ ראשון לציון חוזר לעיר

לאחר שנתיים של הפוגה, מרוץ ראשון לציון יתקיים ביום שישי הקרוב עם מגוון מקצים לטובת הציבור הרחב. כמו כן, יתקיים מקצה לאנשים עם מוגבלויות ומקצה לילדים קטנים. ההרשמה למרוץ נסגרת ביום שני (28 למארס) – מהרו להירשם

פורסם בתאריך: 27.3.22 09:32

מרוץ ראשון לציון חוזר. אחרי שנתיים של הפסקה בגלל נגיף הקורונה, ביום שישי (1 לאפריל) יתקיים מרוץ ראשון לציון עם מגוון מקצים לציבור הרחב. נקודת הזינוק וטקס הסיום יהיה באצטדיון האתלטיקה העירוני. כל משתתף יוכל לבחור באיזה מקצה לקחת חלק – 10 ק"מ, 5 ק"מ, או 2.2 ק"מ. לצד המקצים התחרותיים הללו, יתקיימו גם מקצים עממיים – 2.2 ק"מ לתלמידים, מקצה משפחות, מקצה 1,200 מטר לתלמידי כיתות ה'-ו', מקצה 500 מטר לאנשים עם מוגבלויות ומקצה 250 מטר לאפרוחים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הרצים במקצים התחרותיים יקבלו חולצה ומספר חזה, כאשר השבב מוצמד אליו. ראש העירייה, רז קינסטליך, יזניק את המרוץ התחרותי ל-10 ק"מ, ואף ייקח חלק במרוץ ל-500 מטר המיועד לאנשים עם מוגבלויות. כל משתתף בכל אחד מהמקצים יקבל בסיום מדליה על ההשתתפות.

המרוץ מתמקד בשטחים הפתוחים של העיר, נוף חולי מדהים ועובר דרך שכונות מערב העיר – נאות אשלים, פרס נובל ונווה דקלים, ומלווה באנרגיות טובות ואוירה צעירה. המרוץ נחשב למרוץ מהיר בהשתתפות מיטב הרצים הטובים בישראל. לאורך המקצים של 5 ו-10 ק"מ ימתינו עמדות מים לרצים.

הפרס למקום הראשון (גברים/נשים) במקצה ל-10 ק"מ עומד על 2,500 ₪, מקום שני יזכה ב-1,500 ₪ ומקום שלישי ב-1,000 ₪.

כאמור, ישנם מגוון מקצים למשתתפים והרישום אליהם נסגר ב-28 למארס בשעה 10:00.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "מרוץ ראשון לציון הוא הזדמנות נהדרת לפעילות ספורטיבית עבור כל המשפחה. דאגנו השנה למגוון רחב של מקצים, כך שכל אחד יוכל להירשם למקצה המיועד לו. לצד המקצים התחרותיים, יש מקצים עממיים ומקצה לאנשים עם מוגבלויות ולאפרוחים. תושבי ראשון לציון ידועים באהבתם לספורט, ואני מחכה לראות אותם משתתפים במרוץ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר