רגע לפני הפסח: עמותת שניר למען הנזקקים

את האירוע הנחה בהתנדבות השחקן יהודה נהרי שהסביר לאורחים שכל ההכנסות מאירוע זה הן להכנת מארזי חג פסח למשפחות מעוטות יכולת ולניצולי שואה

פורסם בתאריך: 20.3.22 13:23

למעלה מ – 150 אנשי עסקים, בכירי המשק, מובילי דעת קהל ובני משפחותיהם, הגיעו בשישי האחרון למתחם הנינג'ה בראשון לציון, לרגל אירוע חגיגי של עמותת שניר, אשר הוקמה על ידי איש הנדל"ן ניר שמול ומנוהלת ע"י לוסי דובינצ'יק.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את האירוע הנחה בהתנדבות השחקן יהודה נהרי שהסביר לאורחים שכל ההכנסות מאירוע זה הן להכנת מארזי חג פסח למשפחות מעוטות יכולת ולניצולי שואה. האורחים נהנו מארוחה ים תיכונית, פינות תה קפה עוגות ועוגיות, הפעלות של מדריכים מקצועיים על מתקני הנינג'ה, בובות ענק ששעשעו את ההורים וילדיהם ובר אלכוהולי עשיר יחד עם מסיבת ריקודים בניצוחו של הדי ג'יי נדב ציון.

ניר שמול פתח את האירוע ואמר: "תודה רבה לכל החברות והמותגים שתרמו לאירוע זה שכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים קודש לפעילות העמותה אשר שמה למטרה לקדם שוויון ההזדמנויות למען משפחות מעוטות יכולת בישראל, ולסייע לכל קבוצת באוכלוסייה אשר זקוקה לעזרה".

לוסי דובינציק מנכ"לית העמותה סיכמה את האירוע ואמרה: אני רוצה להודות אישית לכל המתנדבים בעמותה אשר פועלים ללא שכר ולאנשים הטובים שהגיעו היום לתמוך בעמותה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר