ראשון לציון: גילה שהילדה אינה בתו ותובע פיצויים מהאם

גבר, ששילם דמי מזונות לתינוקת שבדיעבד התברר כי איננה בתו, הגיש לאחרונה, באמצעות עו"ד רועי ברומר, תביעה לפיצויים נגד פרודתו

פורסם בתאריך: 16.3.22 12:42

על פי התביעה, טרם נישואיהם, עזבה האישה את דירתם המשותפת, ושהתה לאורך כשבוע עם גבר אותו הכירה בעבודתה. האישה התוודתה כי השניים קיימו יחסי אישות, אך חרף כך, הסכים בן זוגה למחול לה, ומשום שהאישה איננה יהודייה, נישאו השניים בנישואים אזרחיים. רק לאחר הנישואים התברר לגבר כי האישה בהיריון.
לדברי עו"ד ברומר, בליבו של הגבר ניקר כל העת החשש, כי העובר בבטנה של אשתו איננו שלו. הוא התקשה למחול לה, עם לידת בתו, וכאשר מקוננת בו עדיין המחשבה שמא הבת איננה שלו וכאשר עלו יחסיהם של השניים על שרטון, הם נפרדו.האישה הגישה נגד הגבר תביעה למזונות זמניים, וביהמ"ש למשפחה קיבל את תביעתה, ופסק כי על הגבר לשלם לה כ-2,000 שקלים בחודש.

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על מנת שלא לפגוע בעתיד הילדה, הסכים הגבר לרושמה כבתו במשרד הפנים, ואף סייע בגידולה במשך מספר חודשים. אולם, מכיוון שהספק עדיין חלחל בליבו, הוא פנה לעו"ד ברומר, והגיש, באמצעותו תביעת אבהות לבית המשפט לענייני משפחה, ובמסגרתה ביקש לערוך בדיקת רקמות בינו לבין הילדה.
לדברי עוה"ד ברומר, היות והאישה איננה יהודיה, לא קיים חשש לממזרות, ועל כן, לאחר מספר חודשים מהגשת התביעה, העביר היועץ המשפטי לממשלה את עמדתו לבית המשפט למשפחה, על כך שאין כל מניעה כי תיערך לשניים בדיקת רקמות. משהגיש הגבר את התביעה לבדיקת רקמות, הוא החליט להפסיק לשלם לאישה את המזונות הזמניים, וזו פתחה נגדו תיק בהוצאה לפועל, והטילה על חשבונותיו ומשכורתו עיקולים רבים.
לאחרונה התקבלו תוצאות הבדיקה הגנטית, שקבעו חד משמעית, כי הגבר אינו אביה של התינוקת. כתוצאה מכך, פסק בית המשפט לענייני משפחה, כי פסיקתו בגין מזונות זמניים בטלה ומבוטלת, וחייב את האישה בהוצאות משפט. בהוראת היועץ המשפטי לממשלה, גם נמחק שמו של הגבר מתעודת הלידה של התינוקת.
לדברי עו"ד ברומר, מסרבת האישה להחזיר לגבר את דמי המזונות אותם העביר לה, ועל כן הוא נאלץ להגיש נגדה תביעת נזיקין.בתביעה נטען כי הגבר רומה קשות על ידי האישה, שידעה מהיום הראשון להיריון כי בתה אינה שלו. היא התעללה במשפחתו, הטילה עיקולים על חשבונותיו, שיעבדה את רכבו, פגעה בפרנסתו וגרמה לו לשיברון לב עצום. לדברי עו"ד ברומר, האישה התייחסה אל הגבר כאל תרנגולת שמטילה ביצי זהב והעדיפה להמשיך ולסחוט ממנו עוד ועוד כספים.
בתביעה דורש עו"ד ברומר, כי יוחזרו למרשו כלל סכומי המזונות ששילם עד כה, וכן פיצויים בגין הנזקים הממוניים והבלתי ממוניים שנגרמו לו בסכום כולל של למעלה מ-50 אלף שקלים. התביעה נדונה בימים אלה בבית המשפט לענייני משפחה, שעה שהאישה הגישה כתב הגנתה עתה ולא טענה כי לא בגדה בגבר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר