ראשון לציון: מעל ל-20 אלף חבילות למשלוחי מנות במסגרת מיזם 'פרגן לשכן'

קיבלתם משלוח מנות? צלמו והעלו את התמונה בתגובות לפוסט בפייסבוק. התמונה שתקבל הכי הרבה תגובות בעמוד, תזכה בפרס שווה במיוחד.

פורסם בתאריך: 14.3.22 11:48

אחרי שנתיים שבהן לא ניתן היה לחגוג את חג הפורים בגלל הקורונה, החליטה עיריית ראשון לציון לקיים את מנהג החג ולחלק מארז משלוח מנות לחלוקה לשכנים. מינהל קהילה בעיריית ראשון לציון חילק בשבוע החולף כ-22 אלף אריזות למשלוחי מנות במסגרת פרויקט "פרגן לשכן". הקופסאות הריקות חולקו בגני בבתי הספר היסודיים, וכן במקומות מרכזיים בעיר, וכל שנותר הוא להכין את משלוח המנות ולפרגן לשכנים בקרבתכם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש העירייה, רז קינסטליך: "לאורך תקופת הקורונה ראינו את הערבות ההדדית בין תושבי העיר ראשון לציון. בחג פורים זה הזמן להפתיע את השכנים ולהביע בפניהם את ההערכה על כך בעזרת משלוח המנות. חילקנו מעל ל-22 אלף אריזות של משלוחי מנות, וכל שנותר לעשות הוא למלא אותן בכל טוב ולתת לשכנים. אני בטוח שהיוזמה הזאת תחזק את הקשר בין תושבי העיר, ומאחל לכולם חג פורים שמח".

המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק הקהילה, אפרת אברמוביץ', מסרה: "ערבות הדדית ותחושת שייכות היא אחד מהמשימות החשובות ששם לעצמו מינהל הקהילה בעיריית ראשון לציון. הידיעה כי שכנים דואגים ומפרגנים זה לזה יוצרת לכולנו תחושה טובה יותר ומקום נעים יותר לגור בו. אני שמחה שמשנה לשנה כמות התושבים שלוקחת חלק במיזם גודלת, וכיום אלפים רבים מתושבי העיר שותפים לעשיית הטוב. אני מברכת על כך ומאחלת חג פורים שמח וקהילתי".

קיבלתם משלוח מנות? צלמו והעלו את התמונה בתגובות לפוסט בפייסבוק. התמונה שתקבל הכי הרבה תגובות כאן בעמוד, תזכה בפרס שווה במיוחד.
לכניסה לפוסט לחצו כאן: https://bit.ly/3IcJllL

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר