"העמותות והמקלטים לבעלי חיים עמוסים ביותר וקורסים תחת הנטל"

שרונה נועם, שעובדת עם כלבים וחתולים בראיון על מצב מקלטי בעלי החיים והצורך לשנות את המצב

פורסם בתאריך: 11.3.22 15:29

שרונה נועם מנס ציונה היא מנהלת פיתוח עסקי ומכירות של הערוץ המקצועי ברויאל קניין ישראל, אחת מנותני החסות של תערוכת הכלבים הבינלאומית שתתקיים החל מהיום (שישי) בין 11-12/3 (ימים שישי-שבת) במתחם אקספו, ת"א.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בפרוץ מגפת הקורונה ובמהלך הסגרים היה גל גדול של אימוצים, כאשר אנשים חיפשו דרך להקל על הבדידות ושותפים חדשים לטיולים רגליים בסביבה, תחת המגבלות. למרבה הצער, עם דעיכת המגפה והחזרה לשגרה, הייתה ירידה משמעותית באימוצים ובמקביל גל נטישות גדול מאוד. אנשים חזרו לשגרה ולחיים הנורמליים וככל הנראה התקשו לשלב את בעלי החיים בסדר היום. המצב הזה שנוצר בעקבות הקורונה, הביא לכך שהעמותות והמקלטים לבעלי חיים עמוסים ביותר וקורסים תחת הנטל, יש להם תפוסה מלאה ואפילו רשימת המתנה, כך שהם לא יכולים לקלוט כלבים נוספים שמבקשים להחזיר או ננטשו והגיעו לרחובות ולכלביות העירוניות.אנו ברויאל קנין, מותג תזונה ובריאות לכלבים וחתולים, משתפים פעולה ומעניקים תמיכה של תרומות וחסויות בעמותות גדולות כקטנות ברחבי הארץ" היא אומרת מייד.

בואי נדבר על התערוכה.מה אמור להיות בתערוכה? אילו גזעים מיוחדים לוקחים בה חלק? מה מיוחד השנה בתערוכה משנים קודמות?

"תערוכת הכלבים הבינלאומית של ההתאחדות לכלבנות ישראלית בחסות רויאל קנין הוא אירוע שיא במהלך השנה, חגיגה לאוהבי הכלבים והחתולים. התערוכה מתקיימת בסוף שבוע הקרוב במתחם אקספו בת"א וצפויים להשתתף בה כאלף כלבים, מעשרות גזעים שונים, כמו: כלבי רועים, דוברמן, פינצ'ר, שנאוצר גזעי דוגה, מולוסים, טריירים, דקלים, גזעי שפיץ, האונדס, כלבי ציד, רטריבר וספניאל, כלבים זעירים וכלבי רוח.
זו תערוכה בינלאומית, משמע שהכלבים נמדדים על פי סטנדרט של הפדרציה הבינלאומית לכלבנות (FCI), והם מתחרים על תארים בזירות הגזע ולאחר מכן המנצחים מתחרים במקצי הזירה המרכזית שתכלול תחרות זוגות, קשישים, גורים וצעירים. הכלבים נמדדים על פי קריטריונים שונים: מבנה גופם, תנועתם, אופיים, פרוותם ועוד. לאחר שיוכרז הזוכה מכל גזע, הם יתחרו ביניהם על תואר כוכב התערוכה הנכסף.
לצד התחרויות מתקיימים גם מופעי כלבים מרהיבים שמציגים גם את הקשר המיוחד בין בני אדם לכלבים שבא לידי ביטוי בהרבה דרכים, "הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם". הקהל יכול להנות ממופעי הכלבים הללו: מופע אג'יליטי ספורט בו מתחרים צוותים של אדם וכלב – במעבר מכשולים ומשוכות, מופעים של כלבי עבודה ושירות שמדגימים משמעת, הצלה והגנה, ועוד ענפי ספורט כמו פריזבי וריקודים עם כלבים.

השנה, פעם ראשונה מזה שנים, תהיה גם תערוכת חתולים במהלך יום שבת, שבה ישתתפו כמאה חתולים מהגזעים הנדירים ביותר בישראל ובעולם, ביניהם: חתולי סלקירק רקס (דמויי כבשים), מנצ'קין (חתולי תחש), מיין קון (חתולים ענקיים), טוי בוב (גזע החתולים הזעירים בעולם), סומלי, צ'ינצ'ילה מוזהבת, ספינקס ועוד. מעבר ליופיים יציגו החתולים את אופיים הנוח וייחודי, ויתחרו בכעשר תחרויות על מגוון תארים ובראשם תואר "BEST IN SHOW""

ומה התרומה שלכם לתערוכה?

"התערוכה היא במסגרת שיתוף פעולה עם ההתאחדות לכלבנות, שכולל גם חסות לאירועים וגם מבוסס על חינוך ושיתוף ידע בתחומי תזונה, בריאות, רפואה וכלל נושאי רווחת חיים לכלבים, אנו תומכים בכלבנות מתועדת ומבוקרת בתחום של כלבנות גזעית. רויאל קנין, מותג מוביל של תאגיד המזון הבינלאומי 'מארס', החלה את פועלה באמצעות עבודה עם גזעים שונים של כלבים וחתולים ושיתוף פעולה עם מגדלים מובילים. כיום החברה מייצרת 31 פורמולות ייחודיות המותאמות לגזעים השונים של חיות המחמד.

תערוכת הכלבים הבינלאומית בין 11-12/3 (ימים שישי-שבת) במתחם אקספו, ת"א.לרכישת כרטיסים ברכישה מוקדמת, (הכניסה חופשית לילדים עד גיל 5).
*לא תתאפשר כניסה לכלבים וחתולים שאינם רשומים כמשתתפים בתחרות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר