ראיתם לכלוך? תדווחו לסיירת הנקיון

שתי סיירות הניקיון החלו לפעול בתחילת חודש מארס במרחב מזרח ומערב כחלק ממהפכת הניקיון

פורסם בתאריך: 8.3.22 07:13

מדובר בשירות חדש בראשון לציון, במסגרתו שתי סיירות ניקיון ניידות תספקנה מענה לכל מפגע ניקיון ברחובות ובגינות הציבוריות החל מ-8:00 בבוקר ועד 20:00 בערב במשך כל ימות השבוע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סיירת הניקיון תטפל בצואת כלבים, סחף אדמה, ניקיון עשבייה בסביבת מדרכה, כתמי שמן, פינוי אשפונים וניקיון נקודתי מכל סוג שהוא. הרכב מצויד בסולמות לאיסוף פסולת, ערכת שטיפה, שקיות ניקיון, חרמשים, מטאטאים, מנהל עבודה ועובד נוסף. עיריית ראשון לציון הקצתה לכל מרחב, מזרח ומערב, סיירת ניקיון.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "מהפכת הניקיון בראשון לציון בעיצומה. לאחרונה נקטנו שורת פעולות כדי לשפר את המצב הנוכחי, וסיירת הניקיון מהווה נדבך נוסף. ניתן לפנות למוקד העירוני, שיעביר את התלונה הלאה ואנו גם נוודא בשטח כי המפגע אכן טופל. אנו עושים הכל כדי לשפר את השירות לתושבים, להקל עליהם ולהפוך את הקשר לפשוט, נוח, קל ויעיל".

קרן דנה, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "אנחנו כל הזמן חושבים כיצד לשפר את השירות עבור תושבות ותושבי ראשון לציון. נושא הניקיון נמצא בראש סדר העדיפות שלנו, ועם תחילת פעילותה של סיירת הניקיון אני בטוחה כי המצב הנוכחי ישתפר. הסיירת תוזנק לכל מקום בו יש מפגע, והתלונה תיסגר רק עם תמונה מהמקום. הצעד הזה הוא חלק חשוב במהפכה שאנו מובילים בנושא הניקיון".

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג: "אנחנו עולים עוד מדרגה בכל הקשור לטיפול במפגעי ניקיון. סיירת הניקיון תספק מענה נוסף בגינות הציבוריות וברחובות העיר משעות הבוקר עד לשעות הערב. הסיירת הניידת תאפשר טיפול מהיר בתלונות התושבים ותתגבר את הצוותים הקיימים. הצעד הזה מתווסף לשירות הוואטסאפ שפתחנו לאחרונה, כך שתושבי ראשון לציון יכולים לדווח על מפגעי הניקיון בכל זמן ומכל מקום".

התלונות שמגיעות למוקד מועברות לסיירת הניקיון, בשעות בהן צוות הניקיון הקבוע לא עובד או כתגבור לצוות הניקיון בשטח. כל תלונה תיסגר רק עם תמונה וסרטון מהמקום בו דווח על המפגע. כמו כן, בחלק מהמקרים נציגי העירייה ייצרו קשר עם התושבים שהתלונה נסגרה לשביעות רצונם. בכל שבוע תעבוד סיירת הניקיון לפי תכנית עבודה שבועית אשר תוגדר מראש על ידי המינהל לאיכות הסביבה.

בנוסף לכך, נרכשו עוד 5 מכונות טאטוא ושטיפה למרחב מזרח ו-4 מכונות נוספות למרחב מערב, כך שבסך הכל ישנן 27 מכונות ברחבי העיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר