הראשונים למחזר

חמישה מתקני מיחזור אלקטרוניקה הוצבו בסניפי תנועות הנוער בראשון לציון, הכסף מהיוזמה יעבור ישירות לפעילות בני הנוער בסניפים

פורסם בתאריך: 7.3.22 13:43

מי הסניף של תנועת הנוער שימחזר הכי הרבה מוצרי אלקטרוניקה? עיריית ראשון לציון הציבה לאחרונה חמישה פחי מיחזור אלקטרוניקה בתנועות הנוער בעיר, במטרה לשמור על איכות הסביבה ולעודד את הדור הצעיר למחזר. הכסף מהמיחזור יועבר ישירות אל הסניפים, ובכך יגדיל את תקציבם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כזכור, רק לאחרונה עיריית ראשון לציון הציבה פחי מחזור קרטונים ברחבי העיר בעקבות העלייה בהזמנת משלוחים. מעבר לכך, במינהל לאיכות הסביבה מתכוונים להקים בכל שכונה בעיר מרחב סגור שמיועד למתקני המיחזור. המתחם יכלול, בנוסף למתקן לאיסוף ולמיחזור הקרטונים, גם את מתקני המיחזור ואיסוף הנייר, מתקן למכלי זכוכית ומתקן לטקסטיל.

עיריית ראשון לציון דוגלת במיחזור ובקיימות, ובכל שנה חוסכת כ-3 מיליון שקל בעקבות תהליכי המיחזור. כמו כן, עיריית ראשון לציון היא היחידה שצמצמה פחים ירוקים על מנת להגדיל את המיחזור, תוך הסברה לתושבים. במהלך השנים יזמה עיריית ראשון לציון תחרות מיחזור בין הבניינים בעיר, וכתוצאה מכך 80% מהפסולת שמגיעה לפח הכתום היא של אריזות. מדובר בנתון גבוה שמלמד שתושבי העיר יודעים איך להפריד פסולת.

 

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון מעודדת מיחזור, והנתונים שלנו מראים כי תושבי ראשון לציון ממחזרים כמות גדולה מהפסולת. אני בטוח שכעת גם בני הנוער יצטרפו למאמץ וימחזרו פסולת אלקטרונית שתעשיר את קופת סניפי תנועות הנוער"

יפעת מאירוביץ יפת, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק הקיימות והמחזור: "אני שמחה על ההרחבה הנוספת של מערך המחזור לעיר. אין לי ספק שהפריסה של מתקני המיחזור לפסולת האלקטרונית בתנועות הנוער מהווה נדבך משמעותי להרחבה זו.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר