אלפי פריטים, מאות מטרים ובמחירים מצחיקים: הרשת הדנית שהגיעה לראשון לציון

ברשת ימכרו לקראת פורים גם שלל תחפושות בטווח מחירים אטרקטיבי במיוחד שנע בין 10-35שקל. בין הפריטים ניתן למצוא תחפושת של חיפושית, סטים של תחפושות של פייה וחד-קרן, פאות בסגנונות שונים, מסיכות לפנים ופריטי לבוש

פורסם בתאריך: 4.3.22 08:38

הרשת הבינלאומית flying tiger copenhagen השיקה בראשון לציון את החנות שלה בקניון עזריאלי ראשון לציו זוהי כניסתה הראשונה של רשת הלייף סטייל הדנית לאביזרים מעוצבים לבית ולמשרד למזרח התיכון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הרשת הדנית נוסדה בשנת 1995, צברה פופולאריות רבה ומפעילה כיום כ–887 חנויות ברחבי העולם בכ-29 מדינות. הרשת מציעה מגוון רחב מאוד של מוצרים בקטגוריות: מוצרי נוי לבית, כלי מטבח, משחקים וצעצועים, גאדג'טים, אביזרי ספורט וכושר, מחלקת DIY, כלי כתיבה, מוצרי נייר, אקססוריז למשרד ועוד.

החברה דוגלת בתפיסה שחיים עשירים יותר לא חייבים לעלות הון ומדי חודש משיקה מגוון רחב של מוצרים חדשים ומעוצבים בקטגוריות השונות, תוך הקפדה על תמחור אטרקטיבי. מגוון מוצריה נמכרים החל מ-5 שקלים.

המותג ידוע בעיצוב מוצרים ייחודיים, שנוצרים לאחר תכנון רב ומחשבה מעמיקה ולרשת צוות מעצבים עטור פרסים. בחזון הרשת לעצב מוצרים שיגרמו לאנשים להרגיש טוב, בין אם מדובר במוצרים לא שגרתיים לחיי היומיום או במוצרים שיהפכו את היומיום ללא שגרתי ומציעה פריטים שניתן לרכוש כמתנות לעצמנו או לאחרים ושיעלו חיוך, מוצרים שיעוררו חשק להתנסות בהם ולחלוק עם אנשים נוספים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנחנו

    רגילים למחירים כל כך גבוהים עד שמחירים שהם רגילים במדינות אחרות הופכים אצלנו ל״מצחיקים״

  2. יאקי

    גם הדנים הבינו שהישראלים פריירים וקונים בכל מצב

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר