בעקבות המלחמה: הצעירים של ראשון לציון נלחמים באנטישמיות

במסגרת שיתוף פעולה של התנועה למאבק באנטישמיות ברשת ועיריית ראשון לציון בני נוער מרחבי העיר לוקחים חלק מפרויקט להסרת תכנים אנטישמיים

פורסם בתאריך: 2.3.22 19:31

פעילות מיוחדת של אגף הנוער והצעירים של עיריית ראשון לציון יחד עם התנועה למאבק באנטישמיות ברשת, תמשיך את הפיילוט המוצלח מהשנה שעברה ותחל בקרוב מפגשים עם בני נוער מרחבי העיר. במסגרתם יירכשו הצעירים כלים להתמודדות עם תופעת האנטישמיות ברשת. המפגשים שמתקיימים על ידי צוות העמותה ויחלו בחודש הבא, יעניקו לנוער את הידע התיאורטי, הטכנולוגי והמעשי להתמודדות עם התופעה של אנטישמיות ברשת בזמן אמת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התכנית החלה בשנה שעברה בפיילוט בעיר בו לקחו חלק עשרות בני נוער. המפגשים ייערכו באופן שבועי או דו חודשי ויתחלקו לחלק עיוני ולחלק מעשי, הכולל בין היתר, התנסות ביצירת סרטונים, כתיבת כתבות תוכן, ניהול רשת חברתית – ערוצי אינסטגרם וטיקטוק, ניטור תכנים ברשת וכמובן, תרומה לקהילה.

מייסד התנועה למאבק באנטישמיות ברשת, תומר אלדובי: "בחודשים האחרונים אנו מכשירים סטודנטים ומשקיעים באנשי מקצוע על מנת לתת ערך מוסף ולהעביר את המידע בצורה הנגישה והמתאימה ביותר לבני הנוער – בצורה כזאת שתרגש אותם ותגרום להם לפתח זיקה ורצון להוביל את המאבק הקריטי. בסדנאות הם ילמדו לייצר תוכן ויראלי ברשת טיקטוק, לנטר ולדווח על תוכן אנטישמי וייחשפו למדיניות הרשת החברתית ביחס לתכני שנאה. אנו מודים לעיריית ראשון לציון על שיתוף הפעולה הפורה וקוראים לרשויות נוספות להצטרף לתכנית".

בין הנושאים שצפויים לעלות במפגשים – העלייה החדה בפרסום תכני שנאה, בפרט אנטישמית וגזענות, בשנה האחרונה ובהאשמות כנגד העם היהודי ומדינת ישראל באשר למגפת הקורונה, התמקדות בעליה באנטישמיות השנה לצד השנאה למדינת ישראל על רקע אירועי מבצע "שומר החומות"; העמקה בתחום הפייק ניוז והפצת תכנים שקריים ומוטעים במרחב המקוון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר