"היום אני יכול לומר בביטחון מלא שאני מומחה למזרנים"

אחרי שנים בתחום המזרנים, אלי (אליקו) שטרקר מראשון לציון הביא את הבשורה לעיר

פורסם בתאריך: 27.2.22 08:18

לפני חמש שנים הקים אלי (אליקו) שטרקר את "סיאסטה מזרנים", האיש, שכמה שנים קודם לכן עבד בחברת מזרנים והיה שכיר, חולש היום על אספקת מזרנים שהוא עצמו הוגה ל-44 נקודות חלוקה ברחבי הארץ, פרט לחנות המפעל שממומקת בראשון לציון  "כי זה קרוב לי לבית" הוא מסביר מייד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תחילתו של הסיפור, לפני 11 שנים, אז עבד שטרקר בחברת מזרנים ישראלית ולמד את התחום על בוריו, "אלא שאז הבנתי שאין לי לאן להתקדם בחברה והחלטתי שאני עוזב" הוא מספר ל"השקמה".

עם ההחלטה האמיצה לעזוב, הוא החל לשוטט בתערוכות בתחום בעולם ואז הגיע למפעל של RINALDY GROUP באיטליה, שנחשב ליצרן המזרונים השלישי במדינת המגף  ושם הוא מצא אתונות- או מזרנים, תלוי איך תגדירו את עניין המזל. "הכל התחיל בכלל מתערוכה בגרמניה שם נחשפתי לראשונה למזרנים מגולגלים בוואקום וכשחשבתי על זה הבנתי שמצאתי מכרה זהב שיכול לעבוד נהדר בישראל, אין בעיות שילוח, אין מלחמות עם מוביל ובעיקר יש מזרן מושלם" הוא מציין.

מכאן הדרך לייצר מזרנים הייתה קצרה "התחלתי לחשוב על מה יתאים לקהל הישראלי ואיך אני יכול להביא את הידע והנסיון שלי לידי ביטוי שבו הישראלים ימצאו את עצמם על מזרן מושלם" הוא מסביר "היום, תשים אותי על מזרן ואני אדע לומר לך מה בדיוק הוא מכיל, מה צפיפות החומר, משקל הבד וכל דבר אפשרי, לא מזמן הייתי בביקור במפעל מזרנים בטורקיה, החזקתי מזרן וציינתי את משקלו, הבעלים של המפעל התעקש על משקל גבוה יותר וכשבדקנו צדקתי כמובן"

כיום, המפעל שלו "סיאסטה" מציע 10 סוגי מזרנים המותאמים לקהל הישראלי, הכל פרי פיתוחו של שטרקר שעומד מאחורי הרעיונות. "יש לנו בד שמוציא ריח לבנדר שמקל על הנחירות, בד שמכיל כדוריות של שמן זית שחודרות לעור בשינה ואפילו בד שמותאם לחום הישראלי.  אנחנו למעשה נותנים חידושים בכל קונסטלציה ולכל המזרנים יש תקן ארופאי ותקן ישראלי והם מיוצרים באיטליה"

אז יצרת מהפכה בתחום

"אחד היתרונות הגדולים שלנו הוא העובדה שאתה יכול להגיע ולצאת עם מזרן אחרי שבחנת את זה שמתאים לך ואין ספק שזה יצר מהפכה בתחום. עוד מהפכה שיצרנו היא העובדה שהמזרנים שלנו באמת עם תו תקן ארופאי וישראלי שזה בניגוד גמור לכל מה שמיוצר פה לא ולא מחוייב בתקן או אפילו בפיקוח ועוד נקודה חשובה היא העובדה שהבד הכי זול שלנו הוא בד של 220 גרם כשבארץ משתמשים לרוב ב120 גרם בד".

ומה עם מזרנים אורטופדיים?

"בוא תן לי לנפץ לך את הסטיגמה- אין דבר כזה מזרן אורטודפי, זה מונח ישראלי שהמציאו אותו פה, מזרן אוטופדי זה מושג שהוטבע לאורך שנים והוא פשוט לא אמיתי, כל מזרון יכול להתאים לכל אדם, פחות או יותר ואורטופדי זה בדיוק כמו מדרסים, אין מזרן שבא אורטופדי וכדי לעשות מזרן כזה זה חייב להיות מותאם אישית ללקוח"

בוא נדבר על הקורונה, איך זה השפיע עליכם?

"הקורונה השפיעה לטובה, אנשים ישבו בבית,היו על המזרנים והבינו שהם חייבים להחליף אותם. הייתה תקופה מטורפת ברמה שכמעט ולא עמדנו בקצב, אבל הכל הסתדר וכולם קיבלו את המוצרים במהירות האור"

ולסיום, במבט של חמש שנים אחורה, עמדת ביעדים שהצבת לעצמך?

"ברמת השינוי התודעתי שגרמנו בהחלט כן, אנשים הבינו שהם יכולים לקחת מזרן חדש הבייתה באותו ערב ולקבל מזרן מצויין, ברמת ההספק? קצת פחות, עד סוף 2021 רציתי להיות עם 13 דגמים בתצוגה אבל עוד לא הגענו לשם. מצד שני יש לנו תכניות להמציא מזרנים לבתי חולים ומזרנים מיוחדים לאנשים שסובלים מפצעי לחץ ופשוט מוצאים פתרון לכל בעיה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר