מתכוננים לקרה

במהלך השבוע הקרוב צפוי מזג אוויר סוער, ובעיריית ראשון לציון נערכו במספר פעולות, בהתאם להנחיית מנכ"ל העירייה דורון מילברג. תאגיד המים העירוני, מניב, ניקה קולטונים, בחברה העירונית העמידו תגבור של צוותי סיור ורכבי 4 על4 ובמוקד העירוני תגברו צוותים על מנת להגיב במהרה לקריאות התושבים.

פורסם בתאריך: 16.1.22 05:40

סוף שבוע חורפי. לאחר מספר ימים עם גשם, מזג האוויר הסוער ממשיך וצפוי ללוות אותנו במשך מספר ימים. בעיריית ראשון לציון התכוננו למזג האוויר החורפי, בהתאם להנחיות של מנכ"ל העירייה דורון מילברג.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


החברה לבטחון ביצעה בדיקת ציוד, ערכה תדרוכים ותעמיד צוותי סיור ורכבי 4 על 4 בעלי יכולת משייה מהמים בהצפות. אגף שפ"ע בעירייה יתבסס על הכוננים הקיימים והעמידו טרקטור נוסף לתגבור, במינהל איכות הסביבה הכינו מראש קבלן לגיזום והמוקד העירוני תגבר צוותים על מנת לטפל במהרה בפניות התושבים.

גם תאגיד המים העירוני, מניב ראשון, הוסיף צוותים בשטח ובכוננות. כמו כן, חברת מניב דאגה לניקיון של כלל הקולטנים במקומות הידועים כבעייתים לפי מידע משנים קודמות. במהלך החודשים האחרונים נערכו במניב להתמודדות עם מזג אוויר קיצוני בשורת צעדים שכללה בין היתר ניקוי וסריקה של למעלה מ-15,000 קולטנים הפזורים לאורך 300 ק"מ צנרת ניקוז, שטיפות אלו חשובות במיוחד למניעת סתימות והצפות. בשנים האחרונות נרכשו מכסי ביוב מיוחדים המיוצרים בגרמניה ומופעלים בטכנולוגיית לחץ המרימה אותם בשעת הצורך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר