מתחם האלף
מתחם האלף

תתכוננו: בניית הגשר ושער הכניסה למתחם ה- 1000 בראשון לציון יוצאת לדרך

חברת נתיבי איילון התחילה בהקמת שער הכניסה למתחם ה- 1000 בראשון לציון באמצעות הקבלן המבצע, גל נור

פורסם בתאריך: 14.1.22 20:20

שער הכניסה הינו פרויקט הדגל של נתיבי אילון במתחם ה- 1000, ואליו יצטרפו הנגשת תחנת הרכבת, רמפות לכניסה ויציאה מהמתחם, כביש גישה והרחבת גשר רבין הדרומי – חיבור למשה דיין וכביש 20, שבילי אופניים ועוד.הגשר שנבנה ישמש הולכי רגל, יכלול גם גישה והנגשה לרכב דו-גלגלי ולאופניים וישלב עבודות ברזל ופלדה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדברי רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, "מתחם העסקים הבא של ישראל תוכנן בקפידה כדי לנצל את המיקום האסטרטגי והנגיש. הקמת הגשר ושער הכניסה למתחם היא למעשה יריית הפתיחה לקראת תחילת אכלוסו. מתחם ה-1000 מהווה מודל חלוצי בכל תחומי החיים העירוניים והוא ישפר משמעותית את איכות חיי התושבים ויגדיל משמעותית את מקומות התעסוקה בעיר".

ראש העיר הוסיף כי "אנחנו מקדמים בברכה את החברות הגדולות במשק שהביעו בנו אמון ורואים בראשון לציון מקום משכנם. עמלנו במשך שנים כדי להגיע לרגע הזה שבו נוכל להציע לגופים גדולים במשק לעבור אלינו וליהנות מנגישות, מיקום מרכזי וחדשנות"

הגשר החדש מהווה מונומנט מרשים גם מבחינה ויזואלית ואדריכלית. הוא יחצה את שתי הגדות של כביש 20 (אילון) ויאפשר מעבר מלא מהגדה המזרחית למערבית. הרמפות בכניסה וביציאה יאפשרו ירידה ישירה ומהירה למתחם עצמו. באופן כללי, תכנון הפרויקט כלל שימוש בסימולציות ומודלים שנבחנו לעומק עוד לפני שלב היציאה למכרז.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר