דורון מילברג
דורון מילברג

"מערכת החינוך בהלם ומוטב שתצא ממנו במהרה אחרת תקרוס"

דורון מילברג, יו"ר איגוד המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות הוציא מכתב לשרת החינוך בה הוא מבקש כי תטפל בליקויים במערכת החינוך

פורסם בתאריך: 13.1.22 08:34

דורון מילברג מנכ"ל עיריית ראשון לציון ויו"ר איגוד המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות שלח מכתב בהול לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון ובו הוא מזהיר מקריסה של גני הילדים עקב אי טיפול בהעדרויות של גננות.במכתב הוא קרא לה לפעול בנושא בדחיפות לפני שיהיה מאוחר מדי. מי שכעת מתמודד עם הבעיה הם הרשויות המקומיות ולהן אין את המשאבים המתאימים לכך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"כל מה שקורה עכשיו במערכת החינוך הוא פארסה אחת גדולה ומביכה. בשל חוסר סדר וחוסר היערכות – מערכת החינוך קורסת ומצויה בסגר דה פקטו משום שבפועל מספרי המבודדים גבוהים יותר – גם ילדים וגם אנשי סגל.כל מה שקורה עכשיו במערכת החינוך הוא פארסה אחת גדולה ומביכה.  בשל חוסר סדר וחוסר היערכות – מערכת החינוך קורסת ומצויה בסגר דה פקטו משום שבפועל מספרי המבודדים גבוהים יותר – גם ילדים וגם אנשי סגל" ציין מילברג והוסיף  כי "אין מי שיתפעל את מסגרות החינוך. השלטון המקומי נאבק בכל כוחו לפתוח את המסגרות אך במצב הנוכחי בו אנו לבד בצריח בעוד מערכת החינוך פשוט קפואה מהלם – לא נצליח. המספרים רק יעלו עוד ועוד – ואם משרד החינוך לא יתעשת מהר אנו נהנה עדים לקריסת מערכת החינוך בישראל. משרד החינוך מזה שנים לא פועל על מנת להסדיר את הנושא שבאחריותו וההשלכות חלות על הרשויות המקומיות. אין לנו את המנגנון והמשאבים להתמודד עם היקפים כה עצומים של חוסר בכוח אדם. אני קורא לשרת החינוך להקים מייד מנגנון מיידי למילוי מקום הסגל החסר בגנים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר