גן ילדים. אילוסטרציה
גן ילדים. אילוסטרציה

תביעה ייצוגית: החברה העירונית גובה דמי רישום שלא כדין

תושב העיר טוען בתביעתו: "דמי הרישום אינם מוצגים כחלק מהמחיר הכולל, ובכל מקרה לא מבוצעת פעילות רישום המצדיקה אותם"

פורסם בתאריך: 9.1.22 09:39

תביעה ייצוגית נגד החברה העירונית ראשון לציון: נתבעת לפצות ב-3 מיליון שקל משום שלטענת תושב העיר היא גובה דמי רישום בניגוד לחוק.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מהתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בלוד עולה כי הורים אשר מבקשים לרשום את ילדיהם לקייטנה או לחוג אשר מופעלים על ידי החברה העירונית נדרשים לשלם דמי רישום בגובה שונה, זאת "בניגוד לדין ולהוראות החוק הגנת הצרכן… דמי הרישום אינם מוצגים כחלק מהמחיר הכולל לצרכן… דמי הרישום אף חסרים כל הצדקה וחסרי כל הלימה לפעולות אשר לכאורה מבוצעות".

התובע, תושב ראשון לציון, טוען בתביעה הייצוגית כי בנו רשום זו השנה הרביעית לחוג שמנוהל על ידי החברה העירונית. האב תוהה בתביעה מדוע בכל שנה נגבים ממנו דמי רישום, שכן כל הפרטים שלו ושל ילדו נמצאים בידי החברה העירונית.

עוד מוחה האב כי כל הרישום נעשה באופן מקוון באתר החברה העירונית, ולכן לא ברור על מה נגבים דמי רישום."הרישום נעשה על ידי באופן מקוון", נטען בתביעה. "כאשר כל הפרטים של בני כבר הופיעו וכל שנדרש הוא לבחור את סוג החוד ולהזין מחדש את כרטיס האשראי…". האב טוען שכך גם היה כאשר רשם את בתו לחוג של החברה העירונית. הוא תוהה מדוע עליו לשלם דמי רישום בכל הפעמים."דמי הרישום אותם גובה החברה העירונית נגבים שלא כדין, אינם מוצגים כחלק מהמחיר הכולל, ובכל מקרה לא מבוצעת פעילות רישום המצדיקה אותם".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה כי :"מדובר על תשלום מקדמה על חשבון התשלום השנתי הכולל, ולא בנוסף לו. מעבר לכך וכפי שצויין – הנושא נדון כרגע בבית המשפט".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר