אלימות
אלימות

הילדה ניסתה להתאבד והוריה לא הצליחו להגיע להסכמות כיצד תטופל

עקב חוסר יכולתם להכריע - מונה לילדה אפוטרופוס לדין

פורסם בתאריך: 22.12.21 08:06

ההורים החליטו להתגרש לפני מספר שנים, ועדיין מצויים בהתנהלות משפטית זה כנגד זה. בתם הצעירה, בגילאי ביה"ס היסודי, ניסתה לאחרונה לשים קץ לחייה בקפיצה ממרפסת בניין שבו שהתה. בעקבות המקרה נשלחה הילדה לבדיקה פסיכיאטרית, שבסיומה הומלץ להורים להפגישה על בסיס שבועי עם איש מקצוע מתחום הנפש.

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלא שבשלב זה החל ויכוח עז וממושך של מסרונים בין האב לאם, לגבי טיב הטיפול המגיע לבתם, שבמהלכו הטיחה האישה בגבר, כי הוא זה שזקוק לטיפול נפשי, וש"הילדה שלה לא תלך לפסיכולוגים שרק מסבכים את העניינים עוד יותר". בעקבות תגובותיה הלוחמניות של האישה, הגיש לאחרונה הגבר, באמצעות עו"ד איריס צור, בקשה לביהמ"ש למשפחה, על מנת שיוציא בדחיפות 'צו עשה', לפיו הילדה תישלח לטיפול פסיכולוגי מוכר ומקצועי, ובאופן מיידי, כפי שקבעה חוות הדעת הפסיכיאטרית.
לנוכח בקשתו, התערב בית המשפט, וקבע כי לילדה ימונה אפוטרופוס לדין, אשר יפקיע מההורים כל החלטה על גופה של, וזאת, בין השאר, בכל הנוגע לטיפול נפשי שלו היא זקוקה. לדברי עו"ד צור, החלטתו של ביהמ"ש למשפחה מבורכת ומחויבת המציאות, במקרה שבו אחד ההורים, או שניהם, לא מסוגלים להגיע להסכמות לגבי טיפול ראוי לילדיהם הקטינים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר