מתחם בדיקות קורונה צילום: עיריית ראשון לציון
מתחם בדיקות קורונה צילום: עיריית ראשון לציון

על רקע העלייה בתחלואה: שני מתחמים לבדיקות קורונה יופעלו בעיר

ברקע עליית נתוני התחלואה ולאור מזג האוויר הסוער, בעיריית ראשון לציון יפעילו היום (שלישי) מתחם בדיקות רגלי באולם גן-נחום ובמתנ"ס רמת אליהו. ביום רביעי מתחם הדרייב-אין יחזור ליס-פלאנט. ראש העירייה, רז קינסטליך:"אסור לנו להיות שאננים"

פורסם בתאריך: 20.12.21 23:49

בעיריית ראשון לציון מתכוננים לעלייה בתחלואה. לאור מזג האוויר הסוער, היום (שלישי) תפעיל עיריית ראשון לציון שני מתחמי בדיקות רגליים בין השעות 8:00 עד 20:00 – באולם גן-נחום ובמתנ"ס רמת אליהו. בשונה ממתחם הדרייב-אין, למתחמי הבדיקות בגן-נחום וברמת אליהו יהיה צורך בהגעה רגלית. ביום רביעי צפוי לחזור המתחם ליס-פלאנט במתכונתו הרגילה.ביום שישי צפוי מתחם הדרייב-אין ביס-פלאנט לפעול החל מ-8:00 עד 14:00. ביום שבת יפעל המתחם בין השעות 8:00 ל-22:00.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "אנחנו עדים לעלייה בתחלואה בכל הארץ בימים האחרונים, ואסור לנו להיות שאננים, בטח כשהחורף כבר הגיע. מתחם הבדיקות נועד על מנת לשמור על בריאות התושבים, ואני קורא לכל מי שמרגיש צורך להגיע למתחם הבדיקות ולשמור על עצמו ועל הסובבים אותו.".

מתחם הבדיקות ברמת אליהו הינו חלק משורת פעולות אשר נוקטת עיריית ראשון על מנת לשמור על בריאות התושבים. כזכור, בשבועות האחרונים העמידה העירייה מתחם חיסונים ומתחם בדיקות עבור התושבים ברמת אליהו ולפני כן עשתה זאת בבניין העירייה.

אין צורך בהפניה על מנת לבצע את הבדיקה, יש להצטייד, בתעודה מזהה עם ספח. קטינים אשר רוצים להיבדק מחויבים להגיע בליווי הוריהם. כמו כן, מתחם הבדיקות אינו מיועד עבור נסיעות לחו"ל. כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

תושבים המעוניינים לעקוב אחר מגמת התחלואה בעיר, יכולים לעשות זאת בפורטל "מצב הקורונה בעיר". הפורטל משקף את כלל הנתונים הנוגעים לנגיף כמו מספר החולים הפעילים, מספר התושבים בבידוד, כמה החלימו, כמה התחסנו במנה הראשונה והשנייה וכן חיתוך גרפי של כל הנתונים על פני תאריכים. כמו כן מוצגת מפת העיר מחולקת לשכונות וצבעה הנוכחי של כל שכונה בהתאם לכמות החולים הפעילים, בהתאם לתוכנית הרמזור. לכניסה לפורטל:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר