לקראת הגשם שיחזור: 14 נפגעים מתאונות דרכים בראשון לציון בשנה האחרונה

אחת הבעיות של החורף הישראלי, היא המרווחים הגדולים שבין הגשמים, הגורמים לכך שכל גשם שיורד משפיע על הדרכים כמו "הגשם הראשון" המאופיין בסכנת החלקה רבה יותר ומה הנתונים בעיר?

פורסם בתאריך: 14.12.21 07:16

הימים האחרונים היו גשומים במיוחד דבר שגורם לכבישים להיות רטובים ובוציים. מצב זה בו הכבישים חלקים לאחר הגשמים, מגביר באופן משמעותי את הסיכון לתאונות דרכים בעקבות איבוד שליטה על כלי הרכב והחלקה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בראשון לציון נפגעו בעשור האחרון (2011-2020) בתאונות דרכים בכבישים בוציים או רטובים 185 בני אדם, שניים נהרגו ו-15 נפצעו באורח קשה. בשנת 2020 נפגעו בעיר 14 בני אדם בתאונות בכבישים רטובים/בוציים.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "כבישים חלקים ובוציים מגבירים את הסיכון להתרחשות של תאונת דרכים. שיפור התשתית בכבישים תאפשר לצמצם את הסיכון באופן משמעותי. תשתית רעועה גורמת להיווצרות של שלוליות ענק בכבישים שמובילות לאיבוד שליטה על הרכב ולהחלקה וכך גם במקרה שלא מקפידים לנקות את הכביש משאריות של בוץ. בשנה שעברה קוצץ הכסף שמופנה לאחזקת הכבישים ולטיפול בקטעי הכבישים האדומים והמסוכנים וזאת למרות שלא נרשמה ירידה משמעותית בהרוגים בתקופת הקורונה. הקיצוץ בכסף שמופנה להצלת חיי אדם עלול לעלות בחיי אדם. במשרד התחבורה צריכים לזכור שהם אחראים גם על הבטיחות בדרכים וחייבים להחזיר את התקציב לשיפור תשתיות הכבישים ולהצלת חיי אדם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר