הפרחים לפקח: הפקח העירוני שמנע אסון

בזכות עירנותו של הפקח איתי בכר שעובד בשיטור העירוני נמנע אסון כבד

פורסם בתאריך: 13.11.21 23:52

פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי בעיריית ראשון לציון, מנעו ביום שבת  ניסיון של נתין זר מאריתראה לדקור עובר אורח במרכז העיר. הפקחים נאבקו עם התוקף עד שהצליחו לנטרל את הסכין מידיו. לאחר מכן ניסה התוקף להימלט ושני פקחים דלקו אחריו, תפסו אותו ומסרו אותו לידי כוחות המשטרה שהוזעקו למקום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במהלך פעילות שגרתית ברחוב הרצל, סמוך לתחנה המרכזית הישנה בראשון לציון, הבחין הפקח איתי בכר בקבוצה של מספר גברים היוצאת מפאב והחלה לצעוד לעבר בני משפחה שצעדה ברחוב. אחד הצעירים שלף סכין וניסה להתנפל על אבי המשפחה. ״ראיתי את הסכין מונפת ואת המאבק שהתפתח. מיד רצתי למקום והתחלתי להיאבק עם התוקף בניסיון לפרוק את הסכין מידו״ – סיפר הפקח איתי בכר שבמקביל, הזעיק הפקח כוחות נוספים לסיוע.

צוות של פקחים שהיה בסמוך למקום, הגיע בניסיון להשתלט על התוקף וחבריו, אשר ניסו לסייע לו להימלט מהמקום. במהלך המאבק נחבל הפקח בכר ברגלו. התוקף החל להימלט מהמקום, אולם צוות הפיקוח דלק אחריו תפס אותו ומיד העביר אותו לידי כוחות המשטרה שהגיעו בינתיים למקום.״המותקף אמר לנו שאין לו היכרות עם התוקף. הוא סיפר כי התוקף ביקש ממנו את הטלפון ואת הארנק כשהשיב לו בשלילה הוא שלף את הסכין״ – סיפר הפקח איתי בכר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר