אלימות
אלימות

בעקבות מקרה האלימות נגד תלמיד רז קינסלטיך ציין כי: "אני מתבייש שהמקרה הזה קרה אצלי בעיר"

עשרות הורים ותלמידים הגיעו לתמוך בתלמיד שחווה אלימות. בין המפגינים גם ראש העיר שהבטיח טיפול יסודי במקרה

פורסם בתאריך: 6.11.21 21:06

עשרות הורים הגיעו אתמול (שבת) מול ביתו של הנער בכיתה ח' שלפני מסםר ימים תועד בסרטון כשהוא מוכה על ידי קבוצת נערים מבית ספר בקריאה אחת – די לאלימות. להםגנה הצטרף גם ראש העיר רז קינסטליך שהביא תמיכה במאבק.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תחילתו של הסיפור לפני מספר ימים, כשבאחד מבתי הספר בעיר, קיבלו ההורים בקבוצת הודעות סרטון בו נראה אחד התלמיידם מבית הספר כשהוא עובר מסכת אלימות קשה מצד תלמ ידים מאותה שכבה, אימו של הילד, ששלחה את הסרטון ואת ההודעה הנלווית לו ציינה כי בעקבות המקרה הוגשה תלונה במשטרה וכי כרגע הילד לא יחזור לבית הספר בעקבות המקרה.

צוות בית הספר , בחר לשלוח להורים הודעה שם נאמר בין השאר כי: ע״פ בחירת האם הוגשה תלונה במשטרה ולכן טיפול האירוע מוטל על המשטרה ולנו אסור בשלב זה לטפל משמעתית במי שפגע.
יחד עם זאת התקיים שיח בכיתות על אלימות לסוגיה, תקנות ביה״ס הובהרו וחודדו שוב ושוב והתלמידים הוזמנו לדבר ולשתף את אנשי הצוות החינוכי".

עוד נאמר על ידי הצוות החינוכי כי "אחד הדברים שמנחים אותנו כמנהלות הוא העיקרון כי חובה עלינו לטפל בכל אירוע ללא טיוח וללא משוא פנים ואכן זוהי דרכנו.כולנו מודעים למצב הלא פשוט כלל איתו אנו מתמודדים מאז שחזרנו לשגרת למידה לאחר שנה וחצי יש ישיבה בבית ולמידה מרחוק.ואכן, רבים הם האירועים הדורשים התערבות וטיפול של כל אנשי הצוות החינוכי כולל אנשי מקצוע טיפוליים".

בעיריית ראשון לציון ראו את המקרה בחומרה, ומקורבים למחזיקת תיק החינוך ציינו כי "מכיון שהנושא נמצא בחקירה משטרתית אין להם יכולת להתערב אלא לחכות לתוצאות החקירה".

צפו בוידאו מההפגנה:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר