סצנה3 גורלו של מר כהן צלם אייל בריברם
סצנה3 גורלו של מר כהן צלם אייל בריברם

רוני ששון מציג: מראשון לציון ללב המיינסטרים

הסנטדאפיסט רוני ששון שנולד וגדל בראשון על התפקיד החדש שלו בהצגה

פורסם בתאריך: 22.10.21 11:06

הסטנדאפיסט של ראשון – רוני ששון – משתתף בהצגה רפרטוארית של תיאטרון הנגב "גורלו של מר כהן" שעולה ב 24.10 בבית ציוני אמריקה, שם ישחק ששון בתפקיד הראשי של מר כהן "האזרח הקטן שנדפק על ידי השלטון"– ששון, שכבר מופיע בהצגת הפרינג' המצליחה של התיאטרון "זוגיות על ארבע" – על דעיכת הסקס, בגידות וחילופי זוגות אחרי 10 שנות נישואין מספר. "אני חי ונושם סטנדאפ וכשפנו אליי מתאטרון הנגב זה מאוד החמיא לי. ההצגות של תיאטרון הנגב הן חצופות נוגעות ברגשות חשופים, אך תמיד בהומור וכך התחברתי מאוד לתיאטרון",


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדבריו, "לכבוד הוא לי לככב בהצגה החדשה לצד אורי גבריאל. הוא משחק את הנשיא "חציאל" שמנסה לשכנע אותי האזרח הקטן מר כהן להקריב את חיי למען השלום. בהצגה מדובר בשני עמים יריבים ואנו רואים שהלחץ שמופעל על האדם הקטן על ידי הסביבה לפעול למען הכלל, הוא כמעט בלתי אפשרי.זו פארסה מאוד מצחיקה, אקטואלית, מעוררת ונוגעת ומזמין את כולכם להגיע .

רוני, יליד ראשון לציון, למד תיאטרון במתנ"ס רמת אליהו אצל יגאל עדיקא הנערץ עלי, הוא שתתף בהעלות של גרסא מקומית ל"בעל זבוב", "אמור לא לסמים" "הקמצן" ו"רופא בעל כורחו" ובצבא קיבל ג'וב חלומי של מנחה טקסים ברחבי הארץ, אל שרגע אחרי, הוא הצטרף לצוות הבידור של מלון חוף גיא ליד הכנרת. "שם גיליתי את היכולת שלי להצחיק אנשים". כשהגיע לתל-אביב שמע שאפשר לחמם קהל באולפנים. הוא התקבל לחמם את הקהל של אלי יצפאן. "יצפאן ראה אותי, התלהב וביקש שאכין קטע של 4 דקות לתכנית שלו". אחרי זה הגיעו הזמנות לתכנית של מיכל זוארץ ודודו טופז. בהמשך הצטרף לתכנית "עובר כל גבול" של יואב גרוס, ואחריו עבר לייצוג של דורון פרידמן שמסדר לו הופעות גדולות.

ההצגה הקרובה תהיה בצוותא תל-אביב ב 27.10.  ששון ממשיך לפתוח קופות בסטנד אפ וליצור את סדרת הרשת ״בסלון אצל ששון״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר